Terug naar oude liefde

___JC___

Forumguru
Vraagje..
De O2 is even lang als de Audi A4 Avant. wil dat zeggen dat die A4 dan ook op een Golf plaat staat?
Ook qwa ruimte zijn de A4 en O2 eigenlijk identiek.

De oude A4 (vorig model) was in ieder geval een stuk kleiner dan de Octavia, die had ook een apart onderstel volgens mij.

LenK

Forumguru
inderdaad , heb het net eens even nagezocht en is de passat plaat die 10cm verlengt is

en de oude superb had de chinese verlengde passat plaat
Passatplaat klinkt ook minder goedkoop dan golfplaat (die ligt op mijn schuurtje).

Bakkertje

Forumguru
Vraagje..
De O2 is even lang als de Audi A4 Avant. wil dat zeggen dat die A4 dan ook op een Golf plaat staat?
Ook qwa ruimte zijn de A4 en O2 eigenlijk identiek.

Over welk model A4 heb je het dan?
Het huidige model is toch een stuk langer dan de O2 (ook in de wielbasis)
Je kunt het overigens op de autoweek site vrij makkelijk opzoeken, even de specificaties van de betreffende auto op zoeken en bij maten en gewichten kijken..

Roel

Lid
Het is een Ford Focus 1.6 16V 74KW 5D Futura Hatchback geworden.
Vorig jaar, om deze tijd, reed ik een Ford Focus 1.6 TDCI Futura Wagon van de zaak.

Overigens was de verkoper zeer te spreken over de Fabia, die ik heb ingeruild.
Deze heeft namelijk een RS uiterlijk.

Hieronder een plaatje van mijn "nieuwe" Focus.

Ik zie in je profiel dat je een Fabia Hatchback had: heb je dan geen Fabia Combi overwogen?

Fabia Combi vs. Focus HB

Ik zie in je profiel dat je een Fabia Hatchback had: heb je dan geen Fabia Combi overwogen?

Die heb ik inderdaad overwogen. Maar ik, en de rest van mijn gezin, vonden de Focus toch een betere optie. Grotere wielen en langere wielbasis, dus meer comfort.

Bovenaan Onderaan