Back on topic, update
gister de auto gebracht voor de terugroep actie en meteen service laten doen. Tellerstand is pas 23.016 km maar service indicator geeft alleen maar streepjes aan en anders moet ik weer terug.....
Auto zou vandaag klaar zijn, maar helaas
de ventilator motor van 't interieur is kaduuk.
Lagen allerlei onderdelen los onder in het dashboard:biggthumpdown: , grrr.
Maar goed dat ik niet 'even' 3 uurtjes ben gaan wachten anders had ik ook nog een nachtje kunnen blijven logeren :icon_smile_dead:.
Heb aangegeven dat ik deze auto liever kwijt dan rijk ben, of skoda doet mij een goed voorstel of ik ruil de auto in voor een ander merk.
Iemand nog goede ideeen welk merk wel een behoorlijke auto verkoopt en die het begrip 'service' nog kent?
Bij BMW staat er altijd een leenauto klaar voor mijn ouders , of je nu voor onderhoud komt of een garantie probleempje hebt, maken ze nooit een woord aan vuil. Kosten, nada,noppes, niets...
Skoda heeft mij wel voorgesteld de auto gratis te komen ophalen en terug brengen, daar hebben wij voor bedankt , omdat er de laatste keer ruim 350km met onze auto was gereden...auto kregen wij smerig terug.
Gaan volgende week op vakantie naar Zuid Spanje, overwegen nu maar met de inmiddels bijna 11jaar oude bora te gaan, is alleen erg krap achterin.
Groet yal, een balende skoda rijder