RobinPaardekam
Actief lid
Me too. Heb afspraak staan voor volgende week. "Half uurtje werk, klaar terwijl u wacht." Dus dat valt op zich mee.
Bij jou ook al? Mijn ruit wordt net aan geraakt door de rechter sproeierIk mag morgen even langs, ze gaven mensen met de terugroepactie voorrang dus dat is wel fijn. Kunnen ze gelijk even naar mijn rechter ruitensproeier kijken, daar komt wel erg weinig uit...
Mijn rechtersproeier is ook lang niet zo actief als de linker. Met dit weer nogal irritantBij jou ook al? Mijn ruit wordt net aan geraakt door de rechter sproeier
Mijn rechtersproeier is ook lang niet zo actief als de linker. Met dit weer nogal irritant
Had ik ook, eens naar gekeken en gezien dat de rechtersproeier te hoog staat en een deel tegen de motorkap sproeit. Voorzichtig vandaag met een torx-sleutel even laag gezet als de linker en morgen es testen als dit beter is.Bij jou ook al? Mijn ruit wordt net aan geraakt door de rechter sproeier
Ik vermoed dat jij dan moet aangeven dat jij alle verantwoordelijkheid bij mogelijke problemen op jezelf neemt. En dat zij niet meer aansprakelijk gesteld kunnen worden.&MrEdge_
Heb de terugroepactie brief ook gekregen.
Comfortopening bestaat voor zover ik weet niet, maar het gaat om comfortsluiting. Bij inhouden van de sluitknop op de afstandsbediening sluiten alle ramen en ook het panoramadak. Bij het panoramadak zou hierbij de wettelijk toegestane sluitkracht MOGELIJK worden overschreden. Ik vind dit zeer vaag, als je die comfortsluiten functie gebruikt zit er normaal gesproken niemand meer in de auto die beklemd kan raken.
De oplossing is er van het niveau "geen oplossing". Ze schakelen de functie gewoon uit. Dit ga ik niet laten doen.
Een echte oplossing zou zijn om de sluitkracht aan te passen (andere elektronica/elektromotor).
Problemen van de auto oplossen door functies uit te schakelen is wel heel gemakkelijk.
Nu nog bij de eerstvolgende beurt melden dat ze dit niet stiekem wel doen.