leon-cupra
Forumguru
Airride steken …. Psssttttt naar beneden …. Pssssstttt naar boven 

Klopt: in mijn O2 (2007-2011) werkte het al niet goed en had ik het uitgeschakeld, in de huidige Leon van 2017 werkt het ook niet goed dus ook uitgeschakeld. Dan regel ik het liever zelf met één vingertip, inplaats van me te ergeren aan de foute keuzes die het ding maakt.maar heb nog geen enkele regensensor geweten die perfect is.
Ja klopt, het is alleen niet enkel de wegligging natuurlijk. Ook het geluid, toeren maken, schakelen geeft juist dat `petrolhead´ gevoel.Thx Luuk.
Tja beleving … het is gewoon een steengoede cruiser. Je kan niet van een Y verwachten dat het een Cayman is. Maar aan de andere kant , het potentieel benutten van een cayman kan je niet meer op de openbare weg. Heb dat 1 keer gedaan tijdens een rondrit. Moest je dat alle dagen doen heb je hele grote kans op “rijbewijs kwijt voor jaren” of “een dode op jouw geweten”. Circuit rijden is ook risicovol (verzekering dekt dat niet).
Na een rit in een Model 3 Performance blijf ik hetzelfde gevoel houden. Ja, waanzinnige acceleratie en wegligging, maar te saai en steriel.Ook het geluid, toeren maken, schakelen geeft juist dat `petrolhead´ gevoel. Het heeft bij mij nog even tijd nodig dat elektrische, heb er nog niets mee.
Tsja daar begint het vaak mee, volgende opmerking word nadat je de Tesla mist.dus ze zei “de Superb in de garage bij vriesweer en de tesla buiten”