De Yeti ziet er gewoon niet 'hyp' uit...als je een vierkante bak wil kopen, kom je goedkoper weg met een 'peugeot partner' of dergelijke...in deze laatste past tenminste/zelfs een europallet...kan je bij Skoda niet zeggen !
De Yeti krijgt nu wel de sticker opgekleefd van SUV v/h jaar...maar op welke creteria, baseren deze mensen zich, die deze tittel uitdelen ?
Ze rijden amper 500 km met de wagen , en weten voldoende???
Vreemd toch, als je weet dat deze wagen gloednieuw is, en nu reeds met een prijs gaat lopen, waar er vele fabrikanten van gaan watertanden...zouden ze er wel effectief reeds 2500km mee afgelegd hebben, of geven ze zulke awards via de losse hand ???
Ik denk puur "ik"...dat ze de Europese geassembleerde wagens een duuwtje in de rug willen geven...Skoda valt hieronder natuurlijk, maar om deze verschrikkellijke sneeuwman nu onmiddellijk te gaan vergelijken met SUV van het kaliber als: Toyota RAV4, Hyundai Tucson, Kia Sportage of een Nissan Qashqai...dat is er wel wat over. Ik denk dat ze dit hopen bij Skoda...om voorgaande verkoopscijfers te halen, maar in gedachte hebben ze natuurlijk de Roomster...waar ze volgens mij een tweede exemplaar in de markt hebben gebracht die de verkoopcijfers eerder zal benaderen van deze laatste als van de eerder genoemde concurrentie....hopelijk ben ik mis op deze eerste dag v/e gloednieuw 2010 ...Gelukkig nieuwjaar iedereen !