eriktv
Forumguru
Koelwater is in de zeven jaar dat ik hem heb nog nooit buiten de marge geweest, foto is genomen na 100km bij 80-100kmh en 17 graden buitentemperatuur. Ik dacht ook dat hij in het verleden “altijd” op de 90 bleef hangen, maar a) we rijden nu behoorlijk langzaam in NL, dus weinig belasting en b) ik zit er nu steeds enorm op te letten. Dus even checken alhier.
Ik wil goed beslagen ten ijs komen voordat ik de dealer bel, omdat je al gauw 1-2 maanden verder bent voordat je een afspraak hebt. Ik ga het sowieso gooien op een claim op garantie/coulance, omdat ik dus een kleine €1.000 heb afgetikt voor een nieuw thermostaathuis en ze vrij stellig waren dat dat de oplossing zou zijn.
Ik wil goed beslagen ten ijs komen voordat ik de dealer bel, omdat je al gauw 1-2 maanden verder bent voordat je een afspraak hebt. Ik ga het sowieso gooien op een claim op garantie/coulance, omdat ik dus een kleine €1.000 heb afgetikt voor een nieuw thermostaathuis en ze vrij stellig waren dat dat de oplossing zou zijn.