Steek is volgens mij 5x112 zoals bij de meeste vag producten
5x112 nu is het nog even zoeken naar één met de juiste diameter van het naafgatKlopt. Maar er zijn meer. A3 t/m a8. Leon na 2006, altea, toledo. De nieuwe beetle ook. De vorige heeft 5x 100. Tenminste die van ons wel.
Maar volgens mij weet ie nu helemaal niet meer wat voor thuiskomer hij moet hebben
naafgat is bij iedere VAG-auto 57,1 mm. Als de ET-waarde niet teveel afwijkt kun je mogelijk een thuiskomer van een sloopauto vinden (bijvoorbeeld van een O2, S2, Yeti, Leon 1P (de nieuwe zal bijna onmogelijk te vinden zijn als sloper), Altea, Sharan, Touran, Golf, Passat)
@Rudolfi: oude A3 is ook 5x100 (heb de velgen onder m'n Faab zitten)
Maar waarom een thuisbrenger en geen volwaardig reservewiel? Of heb je 17" of 18" velgen nu op je auto?Hallo,
Heeft iemand enig idee welke thuisbrenger ik nodig heb voor Octavia 3. (steek bandenmaat etc.)
Dank voor de moeite.
Thuisbrenger omdat ik dan op de plek van het reservewiel ruimte overhoud voor allerlei zooi die ik wel bij me wil hebben maar niet in de kofferbak hoeft te liggen. Tweedehands thuisbrengers zijn er zat waarom dan een nieuwe kopen?Maar waarom een thuisbrenger en geen volwaardig reservewiel? Of heb je 17" of 18" velgen nu op je auto?
En je auto staat in bestelling volgens je Avatar dan kun je een reservewiel of thuiskomer toch nog bijbestellen?
Thuisbrenger omdat ik dan op de plek van het reservewiel ruimte overhoud voor allerlei zooi die ik wel bij me wil hebben maar niet in de kofferbak hoeft te liggen.
ik heb toch liever een volwaardig wiel in de kofferbak,dan zo'n thuisbrenger..zo'n 'fietsband' vind ik maar niets.
ik heb 17" velgen op de auto,en heb een 16" reservewiel. (dacht dat de bandenmaat 205/55/16 is)
das tenminste nog een volwaardig wiel..
misschien is de dubbele kofferbakbodum dan een (goede) optie voor jou?
T5 en Amarok zijn geen personenauto's (en Amarok is nooit in NL/Europa? geleverd)...