Cordoba
Forumguru
Plaksetje heeft z'n beperkingen Greggy: niet alle lekke banden kun je er zo mee behandelen dat je weer verder kunt rijden, soms beschadigd het vulmiddel niet alleen de band, maar ook de lichtmetalen velg. En niet onbelangrijk: die plaksetjes moet je om de 2 of 3 jaar vernieuwen, omdat het vulmiddel dan is verouderd. Bij veel mensen die al 10 minuten na moeten denken, waar ze een reservewiel zouden hebben (zo vaak checken ze dat, ook op bandenspanning), komen dus een keer met verouderd setje en een lekke band te staan. Krik heb je eigenlijk soms ook nodig met plaksetje, om even de druk van de band te krijgen tijdens de reparatie (krijg je geen platte kant).
Overigens zal bij VDV-Zoetermeer(ik neem aan dat je de VW-dealer bedoeld, Seat-dealer is in naam Zoetermeer, maar werkelijk tegenwoordig Benthuizen) eens opletten als ik er langskom.
Met personenauto bedoel ik de carrosserievorm, niet het kenteken, pick-up vind ik niet echt een personenauto, en T5 toch echt een busje (onafhankelijk van de carrosserievorm)
Overigens zal bij VDV-Zoetermeer(ik neem aan dat je de VW-dealer bedoeld, Seat-dealer is in naam Zoetermeer, maar werkelijk tegenwoordig Benthuizen) eens opletten als ik er langskom.
Met personenauto bedoel ik de carrosserievorm, niet het kenteken, pick-up vind ik niet echt een personenauto, en T5 toch echt een busje (onafhankelijk van de carrosserievorm)