Tiguan Allspace

CDK

Forumguru
@Bakkertje, dit was een shop met dank aan @kansberg, maar nee heb geen plannen tot nu toe. Misschien dat als er veel geld over blijft er een KW DDC set onder komt. Eibach gaat veel te hard worden vrees ik. Ik heb nu namelijk DCC en de sport stand is gewoon helemaal perfect voor op de snelweg. Binnen de bebouwde kom afhankelijk van het wegdek op comfort of normaal. Het DCC systeem is z’n geld dubbel en dwars waard en ik twijfel sterk of het beter kan met een aftermarket set.

Bakkertje

Forumguru
Inmiddels zijn de (stevige) prijzen ook bekend ...
http://nieuws.volkswagen.nl/plaats-voor-zeven-tiguan-allspace-leverbaar-vanaf--36950/

Op directlease (waar wij ook zaken mee doen) kun je hem ook al configureren. Helaas staat de comfortline business er nog niet bij..

Overigens is het vergelijkbaar maken met de Kodiaq weer een behoorlijk zoekplaatje geworden. Bij VW zijn dingen standaard die niet standaard zijn bij Skoda en andersom.. Op de allspace zijn adaptieve cruisecontrol en lane assist bijvoorbeeld standaard.. iets wat op een Kodiaq samen 1580 euro kost. Een derde zitrij is bij de tiguan ook voordeliger

Maar goed er is meer keuze zullen we maar zeggen..

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Waarom zou je?
Om mijn "nagelaten sporen" (waarvan ik niet weet wie die allemaal zouden kunnen volgen) zoveel mogelijk te minimaliseren.
Net als het toepassen van adblockers, verwijderen van cookies, dat soort zaken.

Daarbij biedt het mij niets aan diensten waar ik het toch nalaten van die sporen alsnog voor over zou hebben.
Ik kan dus heel goed zonder... :pardon:

ertromp

Forumguru
Om mijn "nagelaten sporen" (waarvan ik niet weet wie die allemaal zouden kunnen volgen) zoveel mogelijk te minimaliseren.
Net als het toepassen van adblockers, verwijderen van cookies, dat soort zaken.

Daarbij biedt het mij niets aan diensten waar ik het toch nalaten van die sporen alsnog voor over zou hebben.
Ik kan dus heel goed zonder... :pardon:
Tja jij zou zonder willen maar helaas wat te denken van bijvoorbeeld je internet verbinding thuis. Het hele www staat vol sporen van jou ook al wis je achteraf van je eigen PC wat sporen weg.
En jouw mobiele telefoon die je bij je hebt in je auto
En de camera's waarmee jij onderweg gevolgd wordt
En zelfs uit jouw F2 is data te halen hoe hard je gereden hebt en wat het gedrag was op je rempedaal/gaspedaal, gepleegd onderhoud, hoe vaak je het knipperlicht gebruikt of radio of lampen etc.

Dus verstoppen achter je Kanon heeft weinig zin meer.

• Leuk
Waarderingen: EdK

Canon-Eye

Forumguru
:lezen::lezen:: minimaliseren, schreef ik toch? Dat streef ik na. Alles voorkomen gaat niet lukken, dat wist ik óók al een tijdje. Maar dat is natuurlijk geen reden om er nog van alles en nogwat aan toe te voegen waar ik zelf verder geen profijt tegenover zie staan.
Dus de vraag blijft staan: kan het UIT?

Bovenaan Onderaan