Tijd voor iets nieuws

Bedankt allen....
Ik heb eerlijk gezegd niet zo'd goed idee wat ik moet denken....
Ik heb nogal wat gegoogled maar niet veel kunnen vinden.
Hoe dan ook hoop ik gespaard te blijven van problemen, en als deze zich voordoen, dan graag in de 12 mnd garantie periode :-)
Tja garantie ... Heb mijn problemen des tijds binnen drie maanden gemeld en ook zwart op wit. Opel zegt eraan te werken en dan heb je dat blijkbaar te acepteren. Ook rechtsbijstand en andere hulporganisaties beamen dat en je staat machtdloos tegen deze autobedrijven helaas.

Succes ermee...

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

DeNnZ

Forumguru
Ik heb vanmiddag de dealer even gebeld en mijn zorgen rondom de problemen van de versnellingsbak gëuit.
Hij vertelde me dat de auto die ik heb aangeschaft beschikt over de tweede versie versnellingsbak waarbij er een modificatie is uitgevoerd op de beruchte lagers. Tevens liet hij weten dat we 7 jaar vanaf nieuwdatum (tot 2021 dus) garantie krijgen op de bak, ik krijg dit dan ook zwart op wit.
Ik hoop dat ik van alle ellende bespaard mag blijven en jullie over een paar jaar mag vertellen dat ik niets dan positieve ervaringen heb gehad met de auto. Want laten we eerlijk wezen, negatieve verhalen hoor je uiteraard veel eerder en blijven beter hangen dan een probleemloos geval.

Grts!

vleier

Forumguru
@DeNnZ
Zoals jij al zegt. Het slechte nieuws blijft altijd langer hangen.
Buurman rijd al jaren in een Opel Isignia en had na 200.000 km pas een probleem.
Hij gaat de volgende model (volgend jaar ??) ook bestellen.
Alle onderhoudsbeurten moet je meenemen maar dat geld voor eigenlijk iedere auto.

Niels83

Forumguru
Wat een nare berichten zeg. Iemand heeft veel geld uitgegeven, is er blij mee en vervolgens vinden mensen dat ze een bak stront over iemands fijne gevoel moeten gooien..

Je hoeft niet te liegen, maar hou je muil, of vertel normaal zonder iemand een k*t gevoel te geven waar je tegen aan loopt.

Laatst bewerkt:

philippe bakker

Forumguru
Wat een nare berichten zeg. Ienand heeft veel geld uitgegeven, is er blij mee en vervolgens vinden mensen dat ze een bak stront over iemands fijne gevoel moeten gooien..

Je hoeft niet te liegen, maar hoe je muil, of vertel normaal zonder iemand een k*t gevoel te geven waar je tegen aan loopt.
Een forum dient juist daarvoor he. Om ongezouten meningen te delen. We schelden niemand uit

emilio3333

Forumguru
Gefeliciteerd met de Insignia.
Hoop onzin posts hier gelezen met een nare ervaring met Opels uit het jaar kruik of wellicht later.
Ik heb ooit veel gezeik gehad met een Golf 1.2 TSI, nou en?
Over de 1.2 TDI van VAG lees je ook ontiegelijk veel topics met allerlei problemen.
Is alles van VAG dan klote? Nee natuurlijk niet.
Hetzelfde geldt voor Opel, nog steeds een van de best verkochte merken.
Dus veel auto's en meer kans op slechte verhalen die dan alleen maar naar boven komen.

Je hebt ongetwijfeld een goede auto gekocht, veel plezier ermee.

Skoda-MAN

Forumguru
Verreweg de meeste auto's van welk merk dan ook rijden probleemloos vele jaren. Ja, het is waar, je moet ook een beetje geluk hebben. Elk merk heeft er wel eens een maandagochtend auto tussen zitten maar waarom zou jij die nu net treffen. Zelf heb ik wat Italiaanse producten gehad als voertuigen en altijd heel plezierig en probleemloos mee gereden, snel, leuke modellen en prima wegligging. Als je tegen iemand vertelde dat je zo'n auto had dan kreeg ik ook direct allerlei negatieve verhalen.
Hier op het forum lees je de nodige narigheid van VAG auto's en toch verkopen ze nog steeds genoeg van die hokken op op plaats 1 te staan
@DeNnZ Veel plezier met je mooie Opel en geniet er van.

• Leuk
Waarderingen: CDK

Canon-Eye

Forumguru
Het woord forum betekent in het latijn discussie.
Ja, èn?
Dit houdt in dat we woorden - en zeker leenwoorden afkomstig uit een andere taal en tijd - uitsluitend in hun oorspronkelijke betekenis zouden mogen gebruiken?
Dat dacht ik toch niet - en het woordenboek*) trouwens ook niet:

forum_betekenis.jpg

*) Bron: Van Dale's Groot Woordenboek der Nederlandse Taal

philippe bakker

Forumguru
Ja, èn?
Dit houdt in dat we woorden - en zeker leenwoorden afkomstig uit een andere taal en tijd - uitsluitend in hun oorspronkelijke betekenis zouden mogen gebruiken?
Dat dacht ik toch niet - en het woordenboek*) trouwens ook niet:

Bekijk bijlage 55230 telkens hier iemand iets post moeten we dan met zijn alle wouw zeggen ? Ons gedacht en hier zelfs onze ervaringen mogen dan nimeer ? Goed !!!!!

*) Bron: Van Dale's Groot Woordenboek der Nederlandse Taal

Canon-Eye

Forumguru
telkens hier iemand iets post moeten we dan met zijn alle wouw zeggen ? Ons gedacht en hier zelfs onze ervaringen mogen dan nimeer ? Goed !!!!!
Dat beweer ik toch helemaal niet? (Pas op - dit is ook alweer een vraag - zij het een rethorische... ;) )
Ik toonde alleen maar aan dat "forum" (inmiddels) meer betekent dan alleen maar "discussie", zoals jij hierboven stelde. Althans, dat was m.i. de teneur van die post.

Feitelijk betekent het dat trouwens niet eens: oorspronkelijk was het de plaats waar zaken besproken kunnen worden, niet de discussie op zichzelf. En het bespreken van - al dan niet publieke - zaken begint nu eenmaal vaak met een vraag. Dus ja, @Niels83 heeft wel degelijk gelijk: een forum als dit is zeker (ook, niet uitsluitend) bedoeld om elkaars vragen te beantwoorden. Het is zelfs een wezenskenmerk van dit forum...

In de beantwoording kunnen natuurlijk weer allerlei meningen tot uitdrukking komen.
Daarmee is overigens niets mis, zolang en voor zover dat gebeurt met enig respect voor de ander en diens gevoelens.

philippe bakker

Forumguru
Voila dit forum is dus de plaats om te discussiëren over Skoda. Trouwens dus niet over Opel En alles wat ik gelezen heb was niet beledigend en respectvol. Ik vond er niks mis mee

B.Stuurder

Forumguru
Tja het is niet leuk, maar het wil niet zeggen dat het de heilige waarheid is. Ik had ook een Laguna die meer op de brug stond dan dat ik er in reed en vervolgens verkocht Renault een tijd geen auto meer zodat ze nu zelfs de naam van het model maar hebben gewijzigd, maar na die eerste serie was er geen vuiltje meer aan de lucht.
Garantie krijg je niet natuurlijk, dat de auto goed is dan, wel op de auto.

Verder geef ik toch @philippe bakker gelijk, het is hier geen Steek Een Veer In Je Reet Show, ook negatieve meningen moeten kunnen. Zolang het niet persoonlijk is, dan denk ik dat tegengeluid wel goed is. @DeNnZ kan hier goed tegen en relativeert prima denk ik te zien. Verder vind ik een discussie over wat een forum nu precies is, op een autoforum iets te ver gezocht.
Overigens valt het hier 100% mee, meld je maar eens aan op een Facebook groep over Staffords en Pitbulls, dan maak je wat mee. In de hondenwereld gunt men elkaar het licht in de ogen niet, dus dit valt wel mee. Valt mij nog mee omdat hier op een fansite voor Skoda een Opel wordt aangeprezen, heel keurig hoor.

0ri0n88

Forumguru
Steek Een Veer In Je Reet Show,
Dat vraagt toch ook niemand?
De TS heeft toch niet gevraagd of het een goede auto is. Daar gaat het juist over. De TS geeft aan van wagen te veranderen en wellicht ook nog een kodiaq aan te schaffen en graag van jet forum gebruik te blijven maken. Vervolgens wordt zijn nieuwe wagen in 3en gezaagd op basis van vage verhalen en zeer weinig echte ervaringen laat staan gestaafd met statistieken.
Dit wijkt af van het topic en is dus ook totaal irrelevant. Ook de TS zit gelijk met een kutgevoel na zijn aanschaf.
Essentie van het verhaal is: wil je hem geen veer in zijn reet steken, reageer dan gewoon niet en zoek een ander topic please.

Bovenaan Onderaan