pkrijgsman
Actief lid
Nog 1 berichtje pm dit topic af te sluiten. Vorige week zaterdag zelfde probleem, zelfde bout, zelfde verstuivers. Gelukkig klonk het getik nu helaas bekend, dus motor uit en wegenwacht gebeld. Lang verhaal kort: de nieuwe bout was losgekomen. Dat schijnt niet te kunnen/mogen. Er was ern originele bout gebruikt, netjes op moment vastgezet in de nog originele schroefdraad in het blok. Er is dus tijdens de vorige reparatie geen nieuwe draad getapt oid. Nu vastgezet met een speciaal borgingsvloeistofje.
Toch stopt nu hier het verhaal van onze O2. Hij is ingeruild, op jawel, een Superb3 combi
Ik kreeg een mooie aanbieding en zie ernaar uit om met deze Skoda verder te rijden. Want eerlijk is eerlijk, uiteindelijk een dikke ton (112000 - 235000) erbij gezet zonder problemen, behalve de laatste 6 maanden.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties die ik kreeg op mijn vragen en opmerkingen!
Dank. Dank. Dank.
En nu door naar het Superb3 forum...
Toch stopt nu hier het verhaal van onze O2. Hij is ingeruild, op jawel, een Superb3 combi
Ik kreeg een mooie aanbieding en zie ernaar uit om met deze Skoda verder te rijden. Want eerlijk is eerlijk, uiteindelijk een dikke ton (112000 - 235000) erbij gezet zonder problemen, behalve de laatste 6 maanden.
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reacties die ik kreeg op mijn vragen en opmerkingen!
Dank. Dank. Dank.
En nu door naar het Superb3 forum...