higgy
Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: ErikSpeed</font><hr />
ik rij ook +/- 80.000km/jaar met TomTom
& wil niets anders !
op't werk komen collega's, met hun mooi, GROOOOT origineel navi systeem
me vragen waar ze "die" straat of gemeente ergens kunnen vinden ... whoehoehoehahahahaaaa
dus als je goede, betrouwbare navigeer-software zoekt ...
loop je beter (zoals je het schrijft) met de rest mee
greetzzz,
Erik
[/ QUOTE ]
Ik mis je 'pointe' een beetje.
In mijn O2 zit een VDO MS5000/MR6000 met elk jaar een nieuwe Benelux-cd (soms 2x/jaar) en die stuurt me bijna nooit fout. Is een gemotoriseerd scherm, dus ik neem alleen het kleine frontje mee.
Wat is daar woeahahaha of onbetrouwbaar aan?
Daarnaast (dat zal je wellicht gerust stellen) heb ik een HP Ipaq 1940 'van de zaak' vanwege de email/bluetooth-capaciteiten ervan, en daar heb ik voor de gein TT5 op gezet en een Bluetooth-antenne bijgezocht. En ook DAAROVER ben ik tevreden, werkt prima. Alleen is het voor mij makkelijker m'n MR6000 even open te klappen dan die IPaq telkens te installeren.
't Is maar net wat iemand prefereert...
ik rij ook +/- 80.000km/jaar met TomTom
& wil niets anders !
op't werk komen collega's, met hun mooi, GROOOOT origineel navi systeem
me vragen waar ze "die" straat of gemeente ergens kunnen vinden ... whoehoehoehahahahaaaa
dus als je goede, betrouwbare navigeer-software zoekt ...
loop je beter (zoals je het schrijft) met de rest mee
greetzzz,
Erik
[/ QUOTE ]
Ik mis je 'pointe' een beetje.
In mijn O2 zit een VDO MS5000/MR6000 met elk jaar een nieuwe Benelux-cd (soms 2x/jaar) en die stuurt me bijna nooit fout. Is een gemotoriseerd scherm, dus ik neem alleen het kleine frontje mee.
Wat is daar woeahahaha of onbetrouwbaar aan?
Daarnaast (dat zal je wellicht gerust stellen) heb ik een HP Ipaq 1940 'van de zaak' vanwege de email/bluetooth-capaciteiten ervan, en daar heb ik voor de gein TT5 op gezet en een Bluetooth-antenne bijgezocht. En ook DAAROVER ben ik tevreden, werkt prima. Alleen is het voor mij makkelijker m'n MR6000 even open te klappen dan die IPaq telkens te installeren.
't Is maar net wat iemand prefereert...