Tips bij aankoop Skoda Fabia Combi 1.2 Tsi

@supercop1973
Joh, je wilt een tsi, en als ik daarop zoek bij autotrader, vind ik ze van 11 tot 14 duizend..........Maar een nieuwe sprint 86 pk 'doet' 15 duizend :lezen:, daar komen afleveringskosten bij, :( maar bij die gebruikte ook, :tongue: las ik in je post.
En wat zul je terugkrijgen bij de Skoda dealer op een nieuwe?
Bij de inruil die je nu wilt zal er ook 9 tot 12 duizend tussen zitten,...toch?

ben even met je tip aan de gang gegaan. Op dit moment zit er 2000 verschil tussen fabia combi ambition uit 2012 met 26000 km en een nieuwe fabia combi sprint. grootste verschillen: Het 2012 model heeft wel leder bekleed stuur en klimaat airco, bijrijdersstoel verstelbaar.De nieuwe fabia electrische ramen achter en ESC.

Verbaast me wel dat er zo weinig tussen zit.

:jaja:Het is een nieuwe Skoda Fabia combi Sprint 63kw 1.2 TSI geworden. Kleur capuccino beige met sunset. Over 2 weken kunnen we hem ophalen bij tigchelaar in Breda. Het verschil tussen nieuw en 1/2 jr oud vond ik wel erg klein. Vandaar de keuze voor nieuw. Erg prettig dat we pas over 2 jr bij 30.000 voor een beurt terug moeten naar de lokale dealer. Hopelijk niet eerder...

Heb het topic over mobiliteitsgarantie alvast doorgelezen aangezien wij ANWB en WW lid zijn met europaservice. Denk dat we de ANWB maar aanhouden gezien de discussie over wat wel en niet gedaan wordt.

Kreeg ook de tip van de verkoper dat je motor(ivm turbo) even 10 sec aan moet laten voordat je de boel uit zet. Ik meen hier op dit forum ook al iets over gelezen te hebben.

Nu ook gaan kijken waar ik de auto allrisk met een goede nieuw waarde regeling ga verzekeren. Kreeg een offerte mee van de skodabank, maar vond 46 euro per maand wel erg gortig. Iemand een tip?

skodaroomy

Actief lid
Gefeliciteerd met de nieuwe wagen. Erg goede keus en veel veilige kilometers toegewenst. Heb zelf ook een combi gehad hier krijg je geen spijt van. Kijk voor de verzekering is bij all secur. Via de site kan je invullen wat je wil en je ziet gelijk wat je kwijt ben per maand/jaar.

Bovenaan Onderaan