Toch maar voorstellen

dre

Actief lid
Beste SKODA fanaten,

Na enkele maanden mee te lezen op dit forum stel ik mezelf maar even voor.
Ik ben Dries kom uit het antwerpse en rij nu al 4 jaar zonder enig probleem een geweldige
Octavia combi 1.6TDI ambiente uit 2011.

Enige minpuntje is het doorzakken bij volle belading met 4 personen en dakkoffer voor de wintersport.
Maar daar hoop ik na dit seizoen ook iets aan te doen door andere vering.
Ben volop dit forum aan het afschuimen naar info. Tips zijn altijd welkom.

groet
Dries

Brightstar1981

Forumguru
Beste SKODA fanaten,

Na enkele maanden mee te lezen op dit forum stel ik mezelf maar even voor.
Ik ben Dries kom uit het antwerpse en rij nu al 4 jaar zonder enig probleem een geweldige
Octavia combi 1.6TDI ambiente uit 2011.

Enige minpuntje is het doorzakken bij volle belading met 4 personen en dakkoffer voor de wintersport.
Maar daar hoop ik na dit seizoen ook iets aan te doen door andere vering.
Ben volop dit forum aan het afschuimen naar info. Tips zijn altijd welkom.

groet
Dries

Welkom op dit forum:jaja:
TIP !
Vergeet niet te stemmen:yeah:
http://www.skodaforum.nl/forum/i/leeftijds-poll-voor-forumleden.21430/page-9#post-582955

dre

Actief lid
merci allen, en een eibach set dacht ik ook al aan. Nu staat hij toch veel te hoog op z'n poten.
Ik zou alleen graag eens een wagen met eibach veren helemaal volgeladen zien voor ik ze zelf zou laten monteren.

Rosinfield

† In Memoriam
Veren zijn een stuk stugger, dus auto veert veel minder door. Anders zou je bv ook op elke drempel klappen, quod non

dre

Actief lid
Zakt inderdaad amper door @Joske, ziet er wel beter uit dan bij mij het geval was/is bij volle bepakking.
Bij mij heeft het meer iets weg van de wagen van @Mistraller en zelfs nog verder met 4 volwassenen in de wagen.

Aangenaam rijden is er dan echt niet meer bij.

Bijlagen

• IMG_6049.JPG
    IMG_6049.JPG
    419,6 KB · Weergaven: 24
Bovenaan Onderaan