Toch maar voorstellen

dre

Actief lid
Wederom bedankt.
En wat die vering betreft. Ik kon toch niet wachten tot na deze winter(als je dit winter kan noemen) dus maar gelijk @Antera gecontacteerd.
En 16 januari komt die Eibach pro kit er onder.

dre

Actief lid
Met veel dank aan @Antera voor snelle service steken sinds gisteren de bilstein dempers en Eibach pro kit onder de wagen.
De looks zijn een pak beter nu, enkel daarvoor had ik het al veel eerder moeten doen.
Na ritje van 3 kwartier huiswaarts ook super tevreden over de wegligging. Vooral in de bochten is het verschil goed merkbaar. Ligt veel strakker op de baan maar de schokken worden toch nog deftig opgevangen.

Voorlopig zeer tevreden hier. Ik ben nu zeer benieuwd wat dit gaat geven volgende maand met 4 man, dakkoffer en volle bepakking richting alpen.

Bijlagen

• WP_001301.jpg
    WP_001301.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 17

bobbl

Forumguru
@dre : hoeveel cm heb je de auto laten zakken?

Heb zelf een KW set eronder en moet zeggen, met volle bepakking nergens last van en stuurt stukken beter!

dre

Actief lid
Hij ligt nu maar 3 cm lager, dus nu netjes de wielkasten gevuld.

Maar is die KW set niet nog stugger dan eibach vering?

Laatst bewerkt:

dre

Actief lid
Maar jouw wagen is wel meer gezakt dan mijn 3 cm of niet?
Na de paar ritten gisteren en vandaag toch echt wel tevreden. Zelfs de idioot hoge verkeersdrempels/vluchtheuvels die ze hier tegenwoordig neerplanten zonder enig probleem kunnen overwinnen. Dus van hoogte ligt het voor mij perfect zo. Dus we zullen zien wat dat geeft binnenkort op verlof

Bovenaan Onderaan