Toekomstig Skoda rijder

Fmoon

Forumguru
Nee, RS bumpers moet je ook gewoon niet doen op je gewone Octavia. Maar ieder zn smaak. Ik heb nog wel een RS uitlaat liggen voor je.. heb er zelf een Milltek onder gelegt. Wel voor de benzine versie, dus weet niet of dat kan haha.

Je hebt wel een benzine zie ik. Las verkeerd.

B.Stuurder

Forumguru
@Fmoon Die collega krijgt ook een 1.6 TDI, waarschijnlijk in oktober. We hebben 3 x per jaar een algemene vergadering, de volgende als hij zijn auto heeft, zal ik foto's nemen.

s-line

Forumguru
@B.Stuurder de rs bumpers moet je ook niet via de dealer laten doen die rekenen daar veel te veel geld voor. Gewoon zelf bestellen via een duitse dealer en zelf laten spuiten hier. Ze passen gewoon op jou auto hoor!

B.Stuurder

Forumguru
@s-line Als het geen leaseauto was wist ik het wel. Dan deed ik helemaal niks bij de dealer. Die schrijven altijd met een vork, daarom heb ik ook 4 dealers laten offreren op de after market items en dit uit onderhandeld. Dat is het enige waar winst te behalen valt. Verder kun je alleen kleine dingen doen achteraf, die niet opvallen of makkelijk te herstellen zijn naar origineel.

B.Stuurder

Forumguru
Oh, en de lederen bekleding uitonderhandeld met de inbouwer en dat via de dealer laten doen. Niet bij de vaste inbouwer van de dealer, ook dat scheelt aanzienlijk in de prijs. Uiteindelijk moet mijn werkgever betalen en dat komt niet ten goede van de winstdeling. Dus hoe minder kosten, hoe beter.

B.Stuurder

Forumguru
Ik vond mijn handtekening een beetje aan de lange kant, dus heb ik hier de samenstelling even geparkeerd, voor de geinteresseerden.
De foto's komen tzt hier onder.:D

Race Blue / Panoramisch dak / Dynamic pakket met flippers / ACA met front assist / Travel pakket met Lane Assist / Bagage pakket / Sunset / everwarmbare voorstoelen en achterbank / verwarmbare voorruit / DAB / Driving Mode Assistant / elektrische achterklep / ramen voor getint / 19" BBS SV titanium / Eibach verlaging / afneembare trekhaak / lederen bekleding (lichtgrijs met blauw stiksel en blauw lederen accenten en antraciet achterkant voorstoelen) / sportpedalen / zwarte grille / zwarte spiegelkappen / zwarte dakrails / zwart logo / geen typeaanduiding

Bovenaan Onderaan