Oknot
Forumguru
@3deskoda? , thnx voor de aanvulling.Op de S3 wel tussendoor nog even de unit met mistlichten verwijderen (zit vast met 2 schroeven).
@3deskoda? , thnx voor de aanvulling.Op de S3 wel tussendoor nog even de unit met mistlichten verwijderen (zit vast met 2 schroeven).
Op de S3 wel tussendoor nog even de unit met mistlichten verwijderen (zit vast met 2 schroeven).
Bekijk bijlage 44164
Mooi dashcam appje gevonden. Houdt alles bij, gps,tijd, straatnaam. Wordt weggeschreven op 64Gb usb stick. Dus kom maar op met de russian style spectaculaire crashes waar ik zelf niet bij betrokken ben maar wel op film zet.![]()
@beedewee, uiteindelijk geen zin in allerlei verbouwcapriolen die waarschijnlijk ook weer een berg meer geld zouden gaan kosten. Dus de focals met acceptabel verlies weer van de hand gedaan. Was eigenlijk ook best tevreden met de standaard speakers. Zat vermoedelijk in een "ik moet alles upgraden aan m'n S2 manie".. Inmiddels redelijk van genezen en heb de afgelopen tijd alleen maar genoten van de auto zonder nieuwe dingen ervoor te bestellen. Bevalt eigenlijk ook erg goed. Hou ik weer wat meer geld over voor m'n andere hobby's.
![]()