Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pfffwoe zo worden alle autoprogramma's een stuk beter bekeken...En UITgekeken!
Net zoiets als de leuke dames bij het weerbericht van RTL 4. Vraagt m'n vriendin: heb je nu gezien wat voor weer het wordt? Eeeeuh ja...Strakke broek en leuk jasje, blond...
Dan staat gelukkig het Fabiaatje klaar om met gezwinde spoed het pand te verlaten!
Ook helemaal uitgekeken! Zo test je een auto, dit moet in Nederland toch kunnen??
In Nederland hebben we alleen maar autoprogramma's die proberen TopGear te imiteren..
Wel dat vind ik dan nog niet zo heel erg, maar dat het allemaal van die lelijke kerels zijn.......
Laat t eens doen door een paar leuke frisse jonge dames, ook beter voor de kijkcijfers
En als die dames dan nog modieus(maar liefst wel schaars) gekleed gaan, dan willen de dames thuis misschien ook meekijken en zeuren ze niet dat GTST of welk ander inferieur programma op tv komt.
Ik versta niets van wat ze zegt, maar ik wil haar ten huwelijk vragen.
Dan leer ik wel Russisch en zoek ik daar een baan.
(Oh, en ik heb wat wijn op. Kan zijn dat mijn gezond verstand iets aangetast is)
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.