Hallo,
Ik ben net terug van vakantie en ik kwam een stukje door duitsland. Mooie gelegenheid dus om onze O2 eens uit te testen. We hebben een O2 combi, 1.4 TSI Businessline. Heerlijke wagen, snel zat in NL.
Maar ik kreeg 'm in Duitsland niet harder dan 202 km/u. Dit viel me toch wat tegen. Ik had verwacht toch wel op 210 op de teller te komen, maar het gas plat, minuten lang, maar na 202 km hield het echt op. Ik heb al die tijd in z'n 5 gereden. Het boekje zegt ook dat de 6e versnelling niet is om nog te accelereren, maar voor de zuinigheid, en dat de top in z'n 5 gehaald kan worden.
Is dit normaal? Moet ik niet harder kunnen? Of is dit gewoon echt z'n top? Hebben jullie ervaringen hiermee?
Bedankt!
Ik ben net terug van vakantie en ik kwam een stukje door duitsland. Mooie gelegenheid dus om onze O2 eens uit te testen. We hebben een O2 combi, 1.4 TSI Businessline. Heerlijke wagen, snel zat in NL.
Maar ik kreeg 'm in Duitsland niet harder dan 202 km/u. Dit viel me toch wat tegen. Ik had verwacht toch wel op 210 op de teller te komen, maar het gas plat, minuten lang, maar na 202 km hield het echt op. Ik heb al die tijd in z'n 5 gereden. Het boekje zegt ook dat de 6e versnelling niet is om nog te accelereren, maar voor de zuinigheid, en dat de top in z'n 5 gehaald kan worden.
Is dit normaal? Moet ik niet harder kunnen? Of is dit gewoon echt z'n top? Hebben jullie ervaringen hiermee?
Bedankt!