Beste Ralph,
Ik waardeer je enthousiasme. Maar tenzij je zeer professionele apparatuur tot je beschikking hebt gehad moet ik toch een beetje lachen om "0,3 seconde". Probeer eens een stopwatch in te (laten) drukken tegelijk met het gas geven. Een verschil van 0,3 seconde ontstaat snel. Startsignaal geven en vervolgens de tijd tot jouw reactie met je rechtervoet; idemdito. En zo kan ik nog wel wat verzinnen over de reactiesnelheid van je zenuwstelsel, de opbouw en snelheid van spierspanning etc.(en ja, daar heb ik echt verstand van /forum/images/graemlins/grin.gif)
Dus laten we nou niet te hard van stapel lopen hier, de bottomline is natuurlijk dat we allemaal dagelijks(in mijn geval over een week of drie) in onze Škoda stappen en daar veel plezierige en vooral ook veilige kilometers in rijden.
Tot slot nog het volgende: als je in het bezit bent van een heerlijk snelle auto, hoop ik wel dat je je daarmee uitleeft op een circuit o.i.d. Ik moet er toch niet aan denken dat je gedreven door een verhoogd adrenalinegehalte je kunsten ten toon spreidt op de openbare weg, precies als mijn kinderen daar gaan oversteken...... /forum/images/graemlins/crazy.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif