A
andreg
Met mijn getunede Octavia heb ik de teller in de hoek op de Franse tolweg, zal nog wel 10km afgaan vanwege de afwijking is toch altijd zo`n 235 echte km`s
Mijn 205 was een superauto.Mijn 205 daar nog eens voor heb ik niet getest , was een complete rampbak.
Met mijn getunede Octavia heb ik de teller in de hoek op de Franse tolweg, zal nog wel 10km afgaan vanwege de afwijking is toch altijd zo`n 235 echte km`s
Kijk maar uit op de Franse tolwegen, want als je gesnapt wordt heb je een echt probleem, inclusief gevangenisstraf. Op de tolwegen staan ook hoelanger hoe meer flitskasten/palen.
En bij veel tolpoorten is een politiepost, dus ze hebben je zo te pakken. Je mag in Frankrijk 130 km/u
Ik denk dat je veel beter in Nederland te hard kunt rijden dan in Frankrijk.
ben nog bezig met een 2.0 luchtgekoeld bus blok op te fokken met een turbo er op....
Ik had ook al het vermoedden dat de turbo niet watergekoeld is.
Een extra oliekoeler heb je neem ik aan dan ook al aan gedacht.
dus volgends jou kan er op een luchtgekoed blok geen turbo hoe denk je dat jou turbo gekoeld word ??? niet door koelvloeistof hoor......
gr jeroen
Ik werk voor een bedrijf dat turbo's produceert: Diesel turbo's hebben alleen oliekoeling, maar benzine turbo's zijn zowel olie- als watergekoeld. Verder heeft de olie ook nog een smeringsfunctie voor de vloeistoflagers om de rotoras.
Als de turbo te heet wordt, zal de olie in het lagerhuis gaan verbranden en aankoeken, wat uiteindelijk kan leiden tot een vastlopende turbo.
Daarvoor heb je dan neem ik aan weer die oliekoeler.
En het dan bij te houden met een octavia RS......
:grin::489:
als die af is en der is een meeting moet je maar komen kijken hoe ik dat dan gebouwt heb......................
Daar hou ik je aan