Toutje stelt zich voor...!

Toutje

Lid
Nou nou..., dat voelt als een warm bedje... Ik ben inmiddels al op heel wat Forums geweest en weer verdwenen, maar nergens ben ik zo verwelkomd als hier. Top !

Helaas is de levering van mijn bolide uitgesteld naar volgende week. Iets met het kenteken..., maar niks aan te doen, al ga ik op m'n kop staan. Hij's gewoon niet klaar !!

In plaats dus van vandaag te starten met inrijden (had een paar leuke ritten gepland) zit ik me nu te verkneuteren acht mijn beeldscherm op dit Forum. Het Chiptune deel bevalt me wel en daar heb ik graag de vele verhalen en wetenswaardigheden gelezen. Ook de andere ervaringen lees ik graag en verwonder me al vanaf het eerste uur dat "Skoda" zo leeft.

Bedankt voor het warme welkom. Zodra ik mijn eerste km's heb gereden zijn jullie de eerste die het vernemen hoed dat beviel !!

achbrouwer

Forumguru
van harte welkom,
ik heb hem zien staan, woon niet zo gek ver, daar vandaan
mooie auto

heel veel plezier ermee

ReDeMaTy

Senior Member
Welkom Henk,

Idd leuk om te zien/lezen dat er zoveel mensen zijn die positief zijn over de Skoda's. Heb collega's die er nogal minachtend tegen aan kijken en dan liever een Volkswagen rijden??

ReDeMaTy

Senior Member
Aangezien wij alleen tussen Volkswagen en Skoda kunnen kiezen zijn vele wel al overgestapt (vanwege het budget dat we meekrijgen of gunstige bijtelling) naar de Skoda maar altijd met zoiets van: ach het is geen Passat of Volkswagen. Ik snap het niet en ze doen maar. Zijn prachtige wagens en rijden voortreffelijk. Heb met mijn O2FL combi ook nog nooit panne gehad hopelijk ga ik met de O3 hetzelfde meemaken.

Spector

Forumguru
welkom en veel plezier van de RS. Een weekje wachten is minder erg dan de 4 tot 6 maanden die anderen hebben moeten wachten ;)

Toutje

Lid
Vanmiddag de RS opgehaald in D'chem en natuurlijk gelijk een stuk gestuurd ! Top hoor ! rest onder mijn auto, incl. wat foto's waarvan er nog wel wat meer volgen.

Bovenaan Onderaan