Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Trailer assist standaard bij afneembare trekhaak??
Hoi Antera, moet je wel een betrouwbaar iemand weten die ook weet wat hij doet anders is de gok groter. Weet jij toevallig iemand in de regio Zuid Nederland (Limburg / Brabant) die dit kan voor 30 euro? Ik niet... vandaar het alternatief
Gaan we doen. Realiseerde mij niet bij mijn reactie als ‚newbie‘ op dit forum dat Antera een autoriteit is op dit vlak en Breda is niet het einde van de wereld :-). Dank voor de opmerking/tip!
Weet iemand of Trailer Assist wordt geleverd op een Sportline met vanaf fabriek gemonteerde uitklapbare trekhaak? Dit omdat Park Assist niet leverbaar is op de Sportline en ben benieuwd welke knop wordt gebruikt om Trailer Assist te activeren?
Op mijn Kodiaq heb ik het zelf moeten aanzetten ondanks de affabriek wegklapbare trekhaak en de 360graden camera's
Aanzetten gaat trouwens door de vernelling in de achteruit te zetten en op de parkeer automaat knop te drukken.
Op mijn Kodiaq model jaar 2020 business Edition met afneembare trekhaak stond het ook gewoon aan. Via de 360 graden camera te activeren en met spiegel verstel knop te bedienen.
Hi Hendrik, begrijp ik nou dat jij trailerassist hebt op jouw sportline?? Volgends mij is dit alleen is 360 view mogelijk toch wat niet op de sportline leverbaar is
Lijkt me stug dat de sportline geen parkeerassistent heeft. Maar als je gaat zoeken deze zit links van het midden en heeft een stuurtje erop staan. Tussen de knop voor de camera en de start stop toggle.
Op https://www.skoda-auto.com/services/owners-manuals staat een filmpje hoe het werkt.
Marja als je geen parkeer assistent hebt. Hoe ga je deze activeren dan? Ik kan me niet herinneren (zo vaak gebruik ik trailer assist) dat deze ook automatisch aan gaat. Volgens mij moet ik altijd de parkeer assistent activeren. Die met aanhanger dan trailer assist wordt..
Op de kodiaq pas 3 keer met aanhanger gereden waarvan de eerste keer de trailer assist dus uit stond. Ging me net te ver om tijdens de rit de configuratie aan te passen..
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.