jazeker..... je kunt na een drempel gewoon doorrijden, je hoeft nl niet meer uit te stappen en je contactdoos uit je bumper te peuterenWordt het rijgedrag dan ook anders met die hulpveren?
Wat betreft de hulpveren, komt de achterkant dan niet een heel stuk hoger te staan?
.
Hulpveren gaat me te ver om deze te plaatsen, hoewel ik wel benieuwd ben hoe het dadelijk met de vakantie gaat als de boot van 1600 kilo achter de auto hangt en 2 pasagiers achterin.
???
wimz rijdt een S2 en die mag 1800 kg trekken (geremd)Je mag toch maar 1400 kilo trekken??????? Het zal best gaan, maar als je een aanrijding krijgt weet ik niet wat de verzekering daarvan zegt.
Je mag toch maar 1400 kilo trekken??????? Het zal best gaan, maar als je een aanrijding krijgt weet ik niet wat de verzekering daarvan zegt.
Oeps, niet goed opgelet. Mijn caravan weegt 1400 kilo en dat mag de O2 maximaal trekken. Het is mijn 3de O2 en bij de vorige twee had ik ook die problemen. De leasemaatschappij wil geen hulpveren betalen. Dus maar voorzichtig door de hoofdstad van de drempels rijden.In mijn geval (s2) mag ik 1800 kilo trekken.
Ja, ik zit in de verkeerde topic, maar het probleem blijft hetzelfde en reageerde op het onderwerp omdat mij dit "probleem" bekend voorkwam
ik heb er ook last van, ik heb al verschillende malen de grond geraakt waardoor de verf nu van mijn trekhaak is. Zou ik dit nu moeten behandelen tegen roest?
Ik hoop dat je meer succes hebt dan ik in het verleden. Mijn eerste O2 had daar ook last van en de leasemaatschappij én de wagenparkbeheerder vonden dat het een probleem wat Skoda op moest lossen. Je begrijpt het al, er werd niets aan gedaan.Direct maar even prijsopgave gevraagd voor een setje gemonteerde hulpveren. Komt op 225 incl btw en montage. Maar even gaan overleggen met leasemaatschappij (Athlon) en eventueel wagenparkbeheerder. :407: