Trillen motor na vervangen nokkenasversteller

Arjann

Forumguru
Ik vind het lastig te beoordelen van het filmpje, want daarop lijkt het wel of er een bak met knikkers in je carter ligt, zo rauw klinkt hij.....

Drerera

Nieuw lid
@ hemi klopt dan krijg je wel een melding.
@widojo brandstof verbruik ligt idd hoger.
Ben gister naar de Skoda garage geweest en willen verder niks doen want er is geen foutmelding te vinden, ik zei doe dan een cilinderdruktest maar dat ging te veel geld kosten voor ze:arghh:.
Ik heb nu contact gezocht met Skoda Nederland en die pakken het verder op, ze vonden het waanzin dat ik zo behandeld word en waren erg meegaand.

ertromp

Forumguru
@ hemi klopt dan krijg je wel een melding.
@widojo brandstof verbruik ligt idd hoger.
Ben gister naar de Skoda garage geweest en willen verder niks doen want er is geen foutmelding te vinden, ik zei doe dan een cilinderdruktest maar dat ging te veel geld kosten voor ze:arghh:.
Ik heb nu contact gezocht met Skoda Nederland en die pakken het verder op, ze vonden het waanzin dat ik zo behandeld word en waren erg meegaand.
PON meegaand :pieker: wat “pakken” ze op? Gaan ze iets concreets doen?

widojo

Actief lid
Ik ga mee met Antera, zeker nu brandstofverbruik hoger is.
En zolang alles binnen grenzen blijft, blijven storingsmeldingen achterwege. Met dank aan slimme computers die alles bijregelen en ervoor zorgen dat de motor zo optimaal mogelijk blijft draaien.

Antera

Donateur
Dan zou je wel een motorstoringslampje mogen verwachten lijkt mij..?

Nope een halve tand word niet gezien als motorstoring maar wel merkbaar in de loop van de motor en dit wijst er zeker wel op. Ze moeten de timing gewoon even checken. Simpel te doen met de merktekens.

• Leuk
Waarderingen: CDK

hemi24

Forumguru
Nope een halve tand word niet gezien als motorstoring maar wel merkbaar in de loop van de motor en dit wijst er zeker wel op. Ze moeten de timing gewoon even checken. Simpel te doen met de merktekens.

Haha, dat zou wel heel slecht zijn...
Maar gezien de "loopcultuur" zou het me niet verbazen!!!

Bovenaan Onderaan