Wat zijn het toch pannenkoeken!
Rij nu bijna 13 maanden in een trillende, vibrerende auto.
Mijn LM doet niets meer en wat is het toch raar "Producteigenschap".
Is een dealer niet verplicht om een producteigenschap als trillen en vibreren op alle snelheden voor de testrit en voor de verkoop te melden.
Als verkoper / dealer, moet je toch trots zijn op het product wat je verkoopt en de gepretendeerde kwaliteit waarborgen, zeker nu ook de superbs tussen de 40-50k worden verkocht (geen echt B prijsje hoor!)
Als je al meerdere VAG auto's hebt gereden, mag je dan niet van kwaliteit uitgaan.
Zijn we gewoon te beroerd om de problemen op te lossen voor de klanten.
Ongelofelijk en wat jammer van "Superb trilt" dat alle lijnen met de fabriek zijn afgesloten.
Ik ben van mening dat er ergens een fout zit die opgelost kan worden.
De dealers willen er ook wel aan mee werken, mits de kosten worden betaald.
Vanuit de importeur, die zich beroept op het feit dat zij een product vanuit de fabriek niet beter kunnen maken, begrijp ik het niet. Ga juist samen met de fabriek op zoek naar de oorzaak en los het probleem op.
Eerlijkheid duurt het langst !
Rij nu bijna 13 maanden in een trillende, vibrerende auto.
Mijn LM doet niets meer en wat is het toch raar "Producteigenschap".
Is een dealer niet verplicht om een producteigenschap als trillen en vibreren op alle snelheden voor de testrit en voor de verkoop te melden.
Als verkoper / dealer, moet je toch trots zijn op het product wat je verkoopt en de gepretendeerde kwaliteit waarborgen, zeker nu ook de superbs tussen de 40-50k worden verkocht (geen echt B prijsje hoor!)
Als je al meerdere VAG auto's hebt gereden, mag je dan niet van kwaliteit uitgaan.
Zijn we gewoon te beroerd om de problemen op te lossen voor de klanten.
Ongelofelijk en wat jammer van "Superb trilt" dat alle lijnen met de fabriek zijn afgesloten.
Ik ben van mening dat er ergens een fout zit die opgelost kan worden.
De dealers willen er ook wel aan mee werken, mits de kosten worden betaald.
Vanuit de importeur, die zich beroept op het feit dat zij een product vanuit de fabriek niet beter kunnen maken, begrijp ik het niet. Ga juist samen met de fabriek op zoek naar de oorzaak en los het probleem op.
Eerlijkheid duurt het langst !