Trotse eigenaar rs245

Marcooctavia

Forumguru
Bedankt al
Ja had op you tube al gekeken en hadden idd die onderste regel erbij...
Weet iemand het adres of telefoonnummer dat ik eens kan afspreken?
Tot bedankt allemaal voor de snelle reactie’s,
Had ik al maar eerder een Skoda

Je kan hem een app sturen.
Hier onder zijn gegevens.
Voor alle software coderingen en aanpassingen met VCP/VCDS: +31(0)615228709 ook via whatsapp. https://www.vcds-coding.nl Te Breda / Dongen

Marco

• Leuk
Waarderingen: CDK

Jooo...

Forumguru
Mja avontuurlijk met de coderingen van een auto vind ik nu niet echt een top combinatie om eerlijk te zijn. En al zeker niet zonder enige voorkennis of interesse.

Maar zou idd een goedkope oplossing kunnen zijn om al het een en het ander mee aan te passen.

Welkom op het forum trouwens.

Heb je een RS 245 edition of heb je er eentje van de nieuwe lichting RS'en die nu allemaal op 245pk staan?

Jooo...

Forumguru
Aan de net geposte foto's te zien is het een nieuwe rs die je hebt en geen edition. (Digitaal dash, chroom uitlaatpijpjes, 18" gemini velgen)

Mooie wagen :thumbsup:

Fluppe

Lid
Geen idee. Bj 09/2018, 245 pk. Maar ben geen Skoda kenner, het is mijn eerste. Ik heb altijd met Saab & Volvo gereden. :D

dirkie996

Forumguru
Geen idee. Bj 09/2018, 245 pk. Maar ben geen Skoda kenner, het is mijn eerste. Ik heb altijd met Saab & Volvo gereden. :D
Moet dan wel al 'n model 2019 zijn, denk ik . De chromen uitlaatpijpjes zaten in 2017/2018 standaard op de RS 230.
De RS 245 had die zwarte uitlaatsierstukken en 19" wielen.
Maar nu ze allemaal 245 pk hebben, weet ik niet of er nog 'n verschil opzit.

Antera

Donateur
Van harte welkom. App of bel me maar voor een afspraak dan gaan we wat aan jouw wensenlijst doen ;)

Bovenaan Onderaan