Nee dus, de mijne is in mei 2017 op naam gesteld en zover ik weet en hier las, de laatste in 2018.Ik meen dat het laatste bouwjaar van de Yeti 2016 is....
Tsja maar eduardo ook niet !!Ik schrijf echt geen onzin Eduardo
Nee hoor, volgens de het chassisnummer is het duidelijk, Het 10 cijfer is een H dat betekent bouwjaar 2017Tsja maar eduardo ook niet !!
Maar zo blijkt dus dat tussen de laatste gebouwd in fabriek en uiteindelijk op naam gezet worden dus een een ruim jaar kan zitten...
Meest lullig voor importeur / dealer die een nieuwe wagen een jaar of langer op voorraad heeft staan voor hij hem verkoopt....
JA dat kan, is ook niets mis mee !!Nee hoor, volgens de het chassisnummer is het duidelijk, Het 10 cijfer is een H dat betekent bouwjaar 2017
Ik schrijf, het nummer van het chassisnummer is het 10 teken een H bij deze auto. Dit is het bouwjaar leter. Dit staat o.a. Achter je voorruit, niet op het kentekenbewijs. Misschien is jou auto wel twee jaar oud voordat hij op kenteken gezet is, maar deze niet of je moet fraude plegen met het VIN nummer kijk op https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Framenummer
Dat maakt Wikipedia in elk geval niet duidelijk: volgens de tabel met het overzicht van de indeling zou positie 10 het modeljaar aanduiden, maar in de tekst eronder wordt over het bouwjaar gesproken.Bouwjaar, of modeljaar..?