Tuner111
Forumguru
Tijd om een topic er over te maken
Na veel wikken en wegen & veel te vergelijken & de plus en minpunten te bekijken heb ik mijn geliefde "Rode Baron" weggedaan. Ik had wel nog wat plannen.. Maar toen kwam de Rrrrr langs & ik was verkocht. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor een Golf R..
De reden voor een variant zijn de koffer & dat de passagiers wat ruimer zitten. En eigenlijk vindt ik de variant gewoon ook mooier dan de hatch.
Reden voor de Golf R:
Meer mod potentieel, 4x4, altijd al een r willen hebben
Kleur: Lapiz Blue Metallic
Opties:
Laat het wachten beginnen
Na veel wikken en wegen & veel te vergelijken & de plus en minpunten te bekijken heb ik mijn geliefde "Rode Baron" weggedaan. Ik had wel nog wat plannen.. Maar toen kwam de Rrrrr langs & ik was verkocht. Ik heb altijd wel een zwak gehad voor een Golf R..
De reden voor een variant zijn de koffer & dat de passagiers wat ruimer zitten. En eigenlijk vindt ik de variant gewoon ook mooier dan de hatch.
Reden voor de Golf R:
Meer mod potentieel, 4x4, altijd al een r willen hebben
Kleur: Lapiz Blue Metallic
Opties:
- Easy Open - elektrische opening en sluiting van de koffer, met sturing door sensor en vertraagde sluitfunctie
- Audiosysteem "Harman Kardon", digitale 12-kanaals verst., subwoofer, 8 luidsprekers, 480 watt totaal vermogen
- Achteruitrijcamera 'Rear View'
- Head-Up Display
- Travel Assist + Side Assist + buitenspiegels elek. inklapbare + Emergency Assist
- Panoramisch opendak
- "Winter" pack met verwarmbare zetels voor- en achteraan
- LED-Matrix-koplampen IQ.LIGHT met LED-dagrijlicht
- Navigatiesysteem "Discover Pro" incl. "Streaming & Internet", met spraakbediening
- Design pack "Black Style"
- "R-Performance" pack (incl. Drift-modus , achterspoiler in motorsport uiterlijk, incl. verhoogde topsnelheid
- Aluvelgen 19" - ESTORIL BLACK - met banden 235/35 R 19
- VWR 600
- Volledige detailbeurt van kop tot teen
- ....
Laat het wachten beginnen
Laatst bewerkt: