Tuners Golf MK8 R Variant "Codename: Sonic The R"

Tuner111

Forumguru
JR heeft vrij goedkope casting wielen maar tegenwoordig toch ook degelijker materiaal, hun naam is toch wat gegroeid de laatste jaren en je ziet ze meer en meer op betere kwaliteit builds verschijnen. Al zijn er altijd voor en tegenstanders nog steeds. Ik heb er gehad en was daar heel content van, licht van gewicht en stevig. Die van Bram op de foto kosten ook wel wat, denk toch al snel 1500-1650 vr een setje 18'rs.
Setje van deze met banden ongeveer een 2000 euro. Maar dat heb ik er wel voor over..

ik ga beiden is live gaan bekijken en dan beslissen. Ik ben zelf wel pro de JR 's beetje Subaru vibe wat altijd wel leuk is :)
 

JeSko

Forumguru
Ja dat is wel de prijs idd, voor onze Mazda was het toen voor dezelfde velgen in het wit en 19 met banden ook 2200 euro op offerte. Wel echt mooie wielen!
 

leon-cupra

Forumguru
Zijn stalen velgen niet terug in de mode ?
Vroeger reden de meesten in de winter op stalen velgen. Was “stoer”. Stukje goedkoper ook :D
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn broer heeft nog een mooi setje in de aanbieding, wel 19”. Mss iets voor jou , @Tuner111 ?

54d99457-96fe-445e-8023-32b32567733a.jpeg

Mod edit: Dit gaat erg dicht langs, of zelfs over, het randje van wat er toegestaan is!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Tuner111

Forumguru
Vandaag eindelijk de motorafdekking in ontvangst mogen nemen. toch weer een stukje mooier om naar te kijken :D

458665851_1434732747125323_4538564357477837477_n.jpg
Voor de rest ben ik nog altijd een tevreden R rijder. Power & snel genoeg voor op de Belgische wegen.
 

EdK

Forumguru
toch weer een stukje mooier om naar te kijken :D
Tsja dat ligt er natuurlijk aan wat je mooier vind ??
De techniek die onder dat plastic nu is verstopt of dus dat stuk plastic afdekking....
Laatste is natuurlijk wel makkelijker met schoonhouden van de motorruimte..... :pieker:
 
Bovenaan Onderaan