Je bent thuis niet veel gewoon zeker als je dit al rode oortjes vindtAls ik zie hoe dit topic evolueert, zou in de plaats van Red Baron, dit niet beter Rode oortjes heten?
Nee, niet voor mij, maar voor BramJe bent thuis niet veel gewoon zeker als je dit al rode oortjes vindt
Nee, niet voor mij, maar voor Bram
Back on topic dan maar ?
Vandaag is alles toegekomen se
Wat zie je ?
HJS Downpipe
VWR Intake hose
en een 76mm naar 70mm klem
mod gaat eronder zodra ik de brug in de garage kan hebben
En dan komt de volledige sound video online als deze ook is ingebrand
Das een koffiezet die ik ga inbouwen..Aaaah en dat groot ijzeren ding dat rechtsstaat is dat de koffie kan of een onderdeel ?
Nog de beste mod !Das een koffiezet die ik ga inbouwen..
Mooie gedekte tafel noem ik dat, vraagje het gelaste plaatje op de tweede cat, is dat het ce label?
Ben benieuwd naar dat resultaat
Grzt K.
Bij deze is de VRS dus officieel ingereden! Gaaf hoor. Wel een pruts parking waar een beetje verlaagde auto niet fatsoenlijk uit kan rijden...
Bwaa , Bram heeft serieus ingehouden zodat je kon inhalenDiene Belgische RS230 da op 10:51 voorbij rijdt das echt ne zot
Diene Belgische RS230 da op 10:51 voorbij rijdt das echt ne zot
Al de uitleg en het filmpje wilde we eigenlijk niet weten, we wilden gewoon het verbruik weten
Mooi rondje en mooi geluid
Die "whoehoe" op minuut 9" 10sec
Bwaa , Bram heeft serieus ingehouden zodat je kon inhalen
Als ik die 2de foto bekijk reed je gemiddeld 75km/uGisteren een dagje naar duitsland geweest. eerst naar only skoda in bochum en vandaar dan door gereden naar de ring om vln te bekijken en zelf daarna een rondje te doen op de ring het was wel druk maar ik heb me toch wat meer gegeven. Wat me opvalt is dat de standaard ophanging echt te slap is voor dit soort werk maar met de kw ddc kit komt dit wel goed remmen geven echt een goed gevoel en hebben zeker geen last van "fading". en dan ook die sper die echt heel goed zijn werk doed, ik heb niet een keer het tractie contole lampje zien aangaan... en toch een paar keer een kick down gedaan op de track..
Gisteren in totaal 790 km gereden en meeste ervan aan +200 km/u. en de wagen voelt echt mooi stabiel en geeft zekerheid aan deze snelheden. ik had in de terugweg een lekker stuk weg voor me alleen en daar dan toch is geprobeerd de max te zoeken.. ik ben uitgekomen op 262 km/u en dan ging de limiter aan... dus zonder deze zal hij makkelijk naar de 270 doorlopen...
Maar genoeg woorden... een video van de ronde op de ring
En voor de gene die graag het verbruik zien... hier een foto