Tuner111
Forumguru
Bwa ik verbeter de punten die verbeterd kunnen worden hèEn veel reserveonderdelen...
Bwa ik verbeter de punten die verbeterd kunnen worden hèEn veel reserveonderdelen...
had je dan niet beter een Golf R gekocht? Hoef je niets meer te verbeterenBwa ik verbeter de punten die verbeterd kunnen worden hè
had je dan niet beter een Golf R gekocht? Hoef je niets meer te verbeteren
Als ik zoveel kosten aan m'n RS zou overwegen, zou ik mezelf de vraag stellen, of ik dan wel de juiste wagen heb gekocht.zelfs aan dat zou ik veel veranderen
Je hebt zeker een punt hoor.Als ik zoveel kosten aan m'n RS zou overwegen, zou ik mezelf de vraag stellen, of ik dan wel de juiste wagen heb gekocht.
Als je alles zal optellen, kom je aan ' n bedrag, waar je waarschijnlijk iets leuker en 'n klasse beter voor kon krijgen.
Bij verkoop later, haal je dat er echt niet meer uit.
Maar ja, voor hobby's worden er niet altijd rationele beslissingen genomen. Dit is dan weer goed voor de handel.
En tegen dan is de O4 er en kan de rode baron alweer buiten Wat wordt het dan ? De Mauve maarschalk ?Je hebt zeker een punt hoor.
Maar ik werk graag aan men wagen, en iets maken wat uniek is. Als ik dan een bv een Rs3 zou aangekocht hebben en ik moet daar dan nog aan werken dan is het voor me niet echt betaalbaar meer.
Mijn rode baron is cv van prijs geweest en dan had ik nog een leuk budget over om wat tuning te doen.. Dan heb ik een leuke wagen en nog fun om er aan te werken..
Om even samen te vatten wat ik nog ga doen
Stage 2 met dsg tuning
Kw ddc
Intercooler
Andere velgen
En dan is het voor me genoeg..
Wel ik ga de rode baron zo lang mogelijk houden.. Met al die eco brol die nu op de markt komt word ik helemaal niet blij..En tegen dan is de O4 er en kan de rode baron alweer buiten Wat wordt het dan ? De Mauve maarschalk ?
ze gaan ons met hoge taxen op co2 op den duur praktisch verplichten om die eco auto's te kopen se.
Je moet nu eerlijk, een 245pk is peanuts qua wegentaksen en dergelijke. Een diesel met minder vermogen is zelfs duurder.
Denk niet je rode baron de laatste "niet-ecologische" zal worden. Binnen 5 jaar zal je nog perfect een betaalbare sportieve gezinswagen op benzine kunnen kopen ... uiteraard wel met een filter, but who cares ... tuningbedrijven zullen je wel helpen ...
Toch elk jaar trekken ze de CO2 norm omlaag zodat de taks omhoog gaat. Nog even en we mogen maar 50 CO2 uitstoten
bwa, binnen 10 jaar is je "mauve maarschalk" een hybride versie. Iets dat je amper gebruikt maar wel lage uitstoot.Wel zelf denk ik dat het gewoon binnen 5 a 10 jaar niet meer betaalbaar zal zijn een leuke wagen met de nodige pk's op benzine te hebben. Laat staan op diesel...
als ik zie wat ik maar betaald heb om mijn diesel in verkeer te brengen (100 euro) en nu (1100 euro) denk ik niet dat de benzine's nog lang aan het huidige tarief gaan blijven.. vergeet niet dat in brussel en de walen het geen 300 euro is maar dik 5000 euro...
het zelfde met je jaarlijkse taksen.. waar ik bij men diesel maar 400 euro moest geven is het nu toch al dik 500 euro geworden..
Over het filterke weg te halen denk ik ook dat dit iets zal zijn van het verleden.. de meet apperatuur word steeds slimmer en beter waardoor je helaas dit element niet meer zal weg kunnen halen...
idd
niets mis mee met een 1.0. Rijdt vlot genoeg om in de file tegenwoordig te staan.En zie wat het klote systeem in Nederland is. Als dat hier komt gaat plots ook iedereen met een 1.0 rijden
Voel je u soms al oud Philip?ik vrees dat dat eerder een dingske is voor de twintigers onder ons dan voor de veertigers ...