In het begin had ik het moeilijk met de facelift, nu vind ik die mooi. En zeker in het rood.
Alee das zoals gij zelfikzelf ook tot je er in het echt een paar keer naar gekeken hebt en dan heb je door dat het eigenlijk veel stoerder oogt dan je denkt
Bakkerke op a gemak he...Alee das zoals gij zelf
Duh.... omdat je er zelf 1 rijdt vind je het automatisch mooi.In het begin had ik het moeilijk met de facelift, nu vind ik die mooi. En zeker in het rood.
En alles went he. Tandpijn op lange duur ookDuh.... omdat je er zelf 1 rijdt vind je het automatisch mooi.
Ik vind m’n octi niet stoer. Laat staan, dat ik ‘m om die reden had gekocht.ikzelf ook tot je er in het echt een paar keer naar gekeken hebt en dan heb je door dat het eigenlijk veel stoerder oogt dan je denkt
Ik vind m’n octi niet stoer. Laat staan, dat ik ‘m om die reden had gekocht.
Wel vind ik de facelift in RS-livrei mooier dan de overige versies. Maar voor mij blijft het vooral ‘n praktische, degelijke wagen, met ‘n sportief kantje.
Waarom je BC onherkenbaar maken? Stond je verbruik daar op?kleine pull 70-160...
Waarom je BC onherkenbaar maken? Stond je verbruik daar op?
Staat daar je pincode op mss?omdat daar dingen opstaan die andere mensen niet moeten zien mss ?
omdat daar dingen opstaan die andere mensen niet moeten zien mss ?
Daar staat op dat hij in België reed waarschijnlijkStaat daar je pincode op mss?
En dan? Er bestaan 100den filmpjes van gasten in Be die de toegelaten snelheid overschrijden. Het is geen filmpje van een aston martin die +250 rijdt gedurende +10km en dat massaal gedeeld is.Daar staat op dat hij in België reed waarschijnlijk
Kan je een andere reden bedenken ?En dan? Er bestaan 100den filmpjes van gasten in Be die de toegelaten snelheid overschrijden. Het is geen filmpje van een aston martin die +250 rijdt gedurende +10km en dat massaal gedeeld is.