Vrijdag mogend 7 uur vertrokken naar
AR Performance in Zolder om de baron zijn laat verjaardagscadeau te laten installeren. Namelijk een KW DDC kit..
Eens aangekomen mocht ik direct de brug op om de baron te laten verlagen.
Ik had gekozen voor een KW DDC kit vanwege ik DCC had en die lekkere optie niet kwijt wilde.
Op een mum van tijd waren alle wielen er af en begon de monteur eraan.
en niet veel later was de eerste al gedaan
En nog niet veel later waren ze allemaal al gedaan
Dan kwam het grote moment de eerste touchdown.. de eerste keer ik de baron ga zien in low life modus
Was direct inorde.. de monteur is er nog effe mee gaan rijden zodat hij kon zien of alles perfect was. na die rit heeft hij alles nog eens nagemeten en genoteerd. De uitlening zal pas na 500 km gebeuren omdat de veren en dempers zin moeten zetten.
Mijn eerste indrukken in het naar huis rijden waren meer dan goed ! zo veel straker op de weg, minder bodyroll en toch even al dan niet meer comfort dan het oem onderstel. onderweg ook even lopen spelen tussen Comfort/normaal & sport. nu voel je pas echt de verschillen. bij het oem onderstel was het onderscheid niet zo duidelijk aanwezig maar nu des te meer. Ik kan niet anders dan dit systeem aanraden aan iedereen die wil verlagen en dcc heeft !
ten slotte even nog wat foto's deze mogend genomen
En natuurlijk de voor en na foto's