bjorn_van_velthoven_
Forumguru
Ik ben tijdens de eerste 1000km altijd onder de 3000tr/min gebleven en dan van 1000km tot 1500km door het gehele toerenbereik gejaagd. Ook nooit lang stationair laten draaien.
Liever dat dan zagen over de gripHeb jij tips nodig? Je zal wss toch nooit boven de 3000toeren geraken
touchéLiever dat dan zagen over de grip
Zou zeggen de auto dan verkopen he en een 1 liter golfke kopen hetouché
Maja, ik gebruik de peekaatjes dan wel. Auto dient er wel voor
Maar ben het wel redelijk beu aan het worden. Hadden we niet ons appartement gekocht, had er al lang iets anders gestaan.
baja waarom niet. Maar nu nog niet.Zou zeggen de auto dan verkopen he en een 1 liter golfke kopen he
Ik wacht nu nog steeds dat hij warm is en de laatste km's geef ik voldoende tijd om af te koelen. Heb 40.000 km nu een tijd nog steeds gelijk nieuw. Het geluid word wel mooier met de tijdals deze goed warm is eens doortrekken kan geen kwaad,vooral dat warm rijden is belangrijkste en maken dat je vlug meer dan 1500km hebt
Weekendje ergens heen he. Naar Praag of naar Frankrijk wat gaan cruisenWat zijn jullie inrij tips?
Dus als je buiten rijdt moet je direct plankgas stampen. Aja om 3/4 te bepalen moet je eerst weten wat 4/4 is en dat is plankgasEn wat zegt Skoda zelf (blz. 218 manual):
"Tijdens de eerste 1 500 km is de rijstijl bepalend voor de kwaliteit van het inloopproces bij de nieuwe motor. Tijdens de eerste 1.000 km de motor niet met meer dan 3/4 van het maximaal toegestane motortoerental belasten en niet met een aanhangwagen rijden. Tussen 1.000 en 1.500 km kan de motorbelasting geleidelijk worden opgevoerd tot het maximaal toegestane motortoerental."
van het toerental, niet van je pedaalDus als je buiten rijdt moet je direct plankgas stampen. Aja om 3/4 te bepalen moet je eerst weten wat 4/4 is en dat is plankgas
Da loopt gelijk hevan het toerental, niet van je pedaal
je mag 100% je pedaal indrukken maar je dient wel op te schakelen aan 75% van max toerental. Klein verschil, dus het is niet gelijkDa loopt gelijk he
4/4 kun je gewoon aflezen: dat is het toerental waarbij het witte bereik op de toerenteller eindigt en het rode begint.Aja om 3/4 te bepalen moet je eerst weten wat 4/4is
Tuner van harte proficiat met de bestelling van je RS245. Je zal je zo'n benzine zeker niet beklagen.
Jij hebt velvet rood gekozen, is dat veel verschillend van mijn corida red ? Prima keuze om voor rood te gaan!
Maarrrr het is jouwe niet ?hieronder de auto zoals ik heb besteld heb
Maarrrr het is jouwe niet ?
ik zou hem dan nog een maandje bij de dealer laten staan, zoals bij het tekenen van de bestelbon. Als je het nog een beetje kan uitstellen, zal het genot achteraf des te groter zijnmaaarrrr ik verwacht zeer binnenkort een telefoontje