En de verlaging! Zoveel beter..
rustig in-en uitademenwat snappen jullie niet aan "ik ga niet verlagen" ?
Ik snap het ook niet hoor, wie wil nu verlagen, chippen en bredere wielen en banden? Zo ordinair.wat snappen jullie niet aan "ik ga niet verlagen" ?
het komt ook gewoon redelijk kostelijk uit. Setje dat kan werken icm de DCC kost al snel +2000euro.Ik snap het ook niet hoor, wie wil nu verlagen, chippen en bredere wielen en banden? Zo ordinair.
het komt ook gewoon redelijk kostelijk uit. Setje dat kan werken icm de DCC kost al snel +2000euro.
het komt ook gewoon redelijk kostelijk uit. Setje dat kan werken icm de DCC kost al snel +2000euro.
Het is niet nodig om een KW DDC set te monteren hoor, daar doelde je waarschijnlijk op in je post? Er kunnen gewoon simpele verlagingsveren gebruikt worden bij een DCC onderstel als je dat zou willen. Onder mijn Kodiaq met DCC zit ook gewoon een set Eibach Pro veren
als ik het zou doen zou ik het ineens goed doen. maar zelf denk ik er niet aan om te verlagen
Maar als je wel “laag” wilt en je auto heeft DCC dan is het toch wel aan teraden om de KW met DCC te monteren...
Volgens mij steek jij nog auto's voorbij op een boeren zandweg van 2 meter breed.De mijne staat op de standaard tractor modus maar das wel praktisch. Ik steek zelfs auto’s voorbij op een drempel
Van een haai blijf ik ver weg seVolgens mij steek jij nog auto's voorbij op een boeren zandweg van 2 meter breed.
Beter van wel. Je weet nooitVan een haai blijf ik ver weg se
HooliganDe mijne staat op de standaard tractor modus maar das wel praktisch. Ik steek zelfs auto’s voorbij op een drempel