Turini's en Spacers

Remakil

Forumguru
Breder eerder beschadigen vind ik een beetje vreemd. Waarom zou je een velg sneller beschadigen. Hij gaat een nieuwe auto rijden en zal daarmee nog aan de auto moeten wennen ongeacht hoe de wielen staan
Ik snap dat jij je handel wilt beschermen hoor, no problem...

Maar je kunt lullen wat je wilt, hoe verder naar buiten, hoe meer kans op beschadigingen langs de stoeprand. Is gewoon een feit! En dat je moet wennen aan een auto klopt, dat geldt voor iedereen...
 

Remakil

Forumguru
Korte wielbouten voor het vastzetten op de naaf. Er gaan verhalen rond op andere fora over APK goedkeuring, maar ook over bredere spoorbreedte (waardoor het eigenlijk niet zou mogen..) maargoed, ik ga op mijn gevoel af, vandaar eerst op de naaf, en dan de velg aan de spacer vastzetten.
Heb je net mijn gegevens gemaild, ik kan écht niet wachten hoe het er uit komt te zien!!
@Remakil , hoe bevallen de velgen m.b.t. vuil? Gezien het zwarte zie je er niets op denk ik, maar blijft t matte ook netjes?
Tot nu toe bevalt het uitstekend! Vuil valt niet echt op, vind ze beter schoon te maken dan zilveren velgen en het matzwarte is nog steeds matzwart... ik heb de originele velgen dus ook maar matzwart laten spuiten tbv de winter... ;)
 

Antera

Donateur
@Remakil Laat ik voorop stellen dat ik het niet van een setje spacers meer of minder hoef te hebben en me daar dan ook niet druk om zal maken. Het gaat er in dit geval om dat de O3 wielen veel naar binnen staan tov van andere merken/velg combi's en ook daar hoor ik niemand klagen dat ze de stoepranden vaak kussen. En natuurlijk ieder zijn mening

Just my 52 cents with a big :D
 

snorro

Actief lid
Om nog even een voorbeeldje te geven van hoe mooi de turini's zijn:

dscn1513-jpg.30270
 

Remakil

Forumguru
Ik heb de Turini's overigens niet bij de dealer besteld, maar elders. Kostte me slechts 1400 euro inclusiefde Conti's...
 
Bovenaan Onderaan