TV Commercial Skoda Superb Combi

EdK

Forumguru
ja leuk maar die olifant past nooit thuis door de deur !
Dus na het ziekenhuisbezoek door naar artis met die SuperB station !:crazy:

Olavio

Senior Member
Gaaf, lachuh :1761:Mirjam bedankt voor de primeur, morgen zeker kijken. Weet je ook hoe laat ie is (anders moet ik de hele avond alle zenders bekijken:1819:)

nemo

Senior Member
LOL

Maar ik vind die andere man een beetje zielig :eek: dat hij geen Superb heeft.

MarcoO2

Forumguru
Ik vind het nog zieliger dat hij in zo'n Rover rijd... :grin: maar misschien komt de boodschap "volg de skodarijder" over...

Leuke commercial weer, past in het Skoda-rijtje!

Een perfect middel om aan mijn vrouw duidelijk te maken waarom ik zo vaak op Skodaforum bezig ben! Ze moest er, net als ik, hartelijk om lachen. De boodschap blijft wel hangen, denk ik!

hemi24

Forumguru
Een aantal jaren terug was de slogan: "Genoeg gelachen..!" Maar volgens mij raken wij als Skodarijders nooit uitgelachen... Prachtige reclame!

Skoda Superb Combi de 28ste Januari.....

Vanmiddag even waargenomen dat de Superb Combi op 28 Januari in de showroom van Rijnwoud te Rotterdam staat.... Dat is dus op een Donderdag.
Iets vroeger dan de 31ste..... Ben bij de Sneak Previeuw bij PON in Leusden geweest maar in de showroom is het ook altijd even leuk om te aanschouwen.
:923: als je er als eerste bij wil zijn !

Bothje

Heel gewoon lid
:worshippy: Mirjam, bedankt voor deze primeur :xyxthumbs:
Het filmpje is simply compact in the message.....

Al zenders en tijden bekend voor donderdag?

johnboy

Donateur
Reclamefilmpje

Goed gedaan. Tja, was hij er maar een jaar eerder geweest...:(.

Mijn Superb wordt de 30e 1 jaar oud.

Groetjes,
John.

LenK

Forumguru
Zo'n Rover hadden jullie graag gehad toen die in 1999 op de markt kwam:
a17f01a558e7cb6e6a009d7775555b60.jpg

c9ea6751b2bdd7ec73aefae1479ff571.jpg

Dat is nog eens een sjeik interieur.

EdK

Forumguru
Wel ergggg of topic beste Lenk !!

En smaken verschillen inderdaad !! Rij ik nog liever in een RR

plaza

Forumguru
Goedemiddag,

Jullie hadden de foto's al gezien, en nu is het tijd voor de primeur! De TV commercial van de Skoda Superb Combi. Vanaf morgen op de buis...
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Prachtig, Mirjam van Pon ?
Humor met een boodschap, erg leuk gemaakt.

Vacaro

Senior Member
Mooie commercial van mooie auto, al heb ik de commercial niet nodig om verleid te worden door de Sb2 Combi, op autosalon in Brussel gezien en in gezeten, is een mogelijke opvolger voor de O2, één nadeel, hij is zo groot.

Herbie

Lid
Wij hebben er ook op het autosalon ingezeten en geen enkele andere auto op het salon (zelfs geen BMW 7, Volvo S80, enz... we hebben het getest) was ruimer dan de Superb Combi.

Bovenaan Onderaan