TV vrijschakeling voor Columbus

nomad

Senior Member
@MarcoO2

Er staat alleen maar in dat die unlockers goedkoper zijn voor particulieren dan voor zakelijke rijders. Prima toch ? Moeten ze lekker zelf weten. Snap niet wat dan het grote geheim is.

Ik heb niet over een groot geheim en gesproken maar vind nog steeds dat dit niet vermeld hoeft te worden. Jammer dat je een pb toch zo vermeld. Laatste keer dat je een pb krijgt. Reageer ook niet meer op deze discussie.

EdK

Forumguru
NOU dit topic kan dus ook dicht want het gaat weer naar ruzie maken toe

En je verteld wat of je houdt gewoon geheel je mond erover
Geheimzinnig doen deden we toen we nog op de kleuterschool zaten !

cvegreen

Forumguru
[MODERATORBREAK]Beste leden , mag ik jullie erop attent maken dat dit hier een discutie forum is waar we graag hebben dat er gediscuteerd word , maar toch geen ruzie gaan maken zeg. Wij moeten hier de laatste tijd erg veel gaan ingrijpen vind ik . Wees eens net als in het verkeer wat hoffelijk , maakt het zoveel aangenamer voor iedereen. Niemand heeft baat bij geruzie , zeker niet diegenen die willen weten hoe ze nu die vrijstelling voor hun tv kunnen maken. [/MODERATORBREAK]

Danman

Lid
Die paar keer dat ik op een echt lange rit zit met passagiers om de DVD aan te zetten, daarvoor heb ik voorlopig voldoende aan de 'oplossing' door de voicecontrol knop en daarna de tone knop in te drukken..... echter dit blijkt niet te werken bij mijn Columbus.
Ik heb een O2 GBL van augustus 2010, kan het zijn dat deze override bij nieuwe versies v.d. Columbus niet meer werkt?
Welke versie ik heb weet ik niet, deze is niet vrijgesteld in de VAGCOM, het verborgen menu is niet bereikbaar voor me.

MarcoO2

Forumguru
Ik dacht ook dat ik de vrijschakeling vooral voor lange ritten met passagiers zou gebruiken. De praktijk is echter anders: ik gebruik het systeem het meeste tijdens het file rijden, en dan met name voor muziekdvd's. Voegt een heel nieuwe dimensie aan je muziekbeleving in de auto toe! :winkie: En omdat je niet continu hoeft te kijken, zoals wanneer je echt een film kijkt, komt de veiligheid ook niet in het geding. Ik vind het nog steeds een aanrader!

Danman

Lid
@Hemi24, ok, dus ik kan enkel de 'echte' vrijschakeling softwarematig laten uitvoeren en niet via het bedieningspaneel, dat is jammer.
Ik zie/lees her en der bedragen van 50 tot 75 euro, is dat nog altijd de marktprijs?
Ik zal er nog eens over nadenken of ik dit laat uitvoeren.

nomad

Senior Member
Anders koop je gewoon zelf de kabel. Kost maar 900 euro en kun je het mooi zelf doen. #vooreenduppieopdeeersterang

Danman

Lid
jammer, heb ik hier ergens de opmerking gemaakt dat je te duur bent of zo??? Volgens mij niet. Ik mag toch overwegen of ik dit wel of niet wil laten uitvoeren? Was alleen nieuwsgierig wat het nu kost en heb deze bedragen her en der zien voorbij komen.
groeten, Daan.

Ik heb mijn Columbus ook laten vrij schakelen. Zoals MarcoO2 al schreef een uitkomst in de file en zeker voor muziekDVD's/concerten.
Heb er absoluut geen spijt van en het geld (vind ik) dubbel en dwars waard.

Bovenaan Onderaan