@
Majefloti is dit ook OK voor jou? Aangezien je voor eind juni wilde tunen, zag dat je ook voor de JD box ingeschreven had, maar in geval van aanwezige DSG ben je hier beter mee af denk ik, in geval van handbak ook overigens!
@
Corné de Kluijver bij deze nogmaals bedankt voor je inzet, echt klasse
en in ieder geval goed dat er nu duidelijkheid is!
Ik blijf kritisch want feitelijk is er niets veranderd (behoudens als de vermogensuitdraai).
- De prijs van een externe ECU is en blijft €499,- (incl. €200,- korting).
- Voor OBD betaal je gewoon de volle mep (geen prijsverschil met O.CT) en het wordt pas interessant als er beschikbare flashtools komen. Van de vorige serie weten we ook dat dit langer dan 2 jaar heeft geduurd wat betekent dat TVS de vouchers van tafel heeft en er géén sprake is van een aantrekkelijk voordeel. En dan te bedenken dat TVS er van overtuigd was dat OBD binnen een paar weken na onze meeting mogelijk zou zijn.....
- De extra vermogensuitdraai vóór en na tuning zouden nu blijkbaar e.e.a. moeten verzachten?
Ik hoop dat TVS zich realiseert dat ze dit soort afspraken in het vervolg alléén kunnen maken als ze het ook waar kunnen maken. Dus TVS bij deze een tip: nooit voor nieuwe auto's waarvan onbekend is wanneer er wat mogelijk is vouchers toezeggen!
Mijn conclusie:
- OBD voor deze prijs is geen optie (hier was mijn hoop op gevestigd).
- Externe ECU heeft eigenlijk niet mijn voorkeur. Daar komt bij dat JD weliswaar iets duurder is maar betere resultaten boekt dus per saldo.......
Ik laat e.e.a. even bezinken.
Nogmaals dank voor je inzet en jij nu weer ff tijd besteden aan de kleine
.