Gelukt!
Dankzij @
Joske 's aanwijzing over dat de bekerhouder ook helemaal niet links kan of mag, ben ik me gaan
verdiepen in de rechterkant van de middenconsole.
Daar had ik onder het sierstripje al een paneeltje ontdekt met één schroef zichtbaar. Op een oost europees Skoda forum zag ik foto's van iemand die ook deze bekerhouder zelf had gemonteerd en daar was te zien dat de
andere schroef van datzelfde paneeltje
verstopt zit onder de meest rechter 'knop' boven het DIN raamwerk (in hetzelfde rijtje waar ook je stoelverwarming, ASR en achterruit verwarmingsknoppen zitten)
Die dus maar even losgewrikt - dat ging heel gemakkelijk met m'n vingers.
Result: 2 zichtbare schroeven die een soort zwart paneeltje op z'n plek houden, waar bovenop normaal de sierstrip in geklikt zit:
Schroeven verwijderd (soort Torx bitje) en paneeltje verwijderd levert een prachtig gapend zwart gat op!
Daar moet ie kortom wel in passen..... daar gaat 'ie.....:
En plop; op z'n plek. Voor de bovenste schroef even de bekerhouder open klikken, zodat je er bij kunt. Onderste schroef kun je zo bij, die verdwijnt straks weer achter het paneeltje van de clima (op foto gedemonteerd, hoort over dat witte plastic te gaan)
Resultaat
Opengeklapt:
Dichtgeklapt:
Heb nu wel een klein probleempje met de plaats van de USB poort op deze radio....
Aangezien die bekerhouder op zichzelf al duurder is dan die radio
kun je wel raden welke van de 2 er aan geloven moet....