Twijfel over de juiste kleur

Hallo medeforumleden,

Mijn Octavia Combi is onlangs door de leasemaatschappij (PON) besteld, maar nu begin ik te twijfelen aan de door mij gekozen kleur :crazy:. Ik heb voor Anthracite Grey Metallic gekozen. Ik heb deze kleur alleen nog niet in het echt gezien (alleen Graphite Grey). Nu denk ik erover om misschien toch zwart te nemen. Heeft iemand zijn Octavia al in Anthracite Grey? Is die donkerder dan Graphite Grey? Kan iemand wellicht een foto posten?

Thanks!

nemo

Senior Member
Wel gewaagd om een kleur te kiezen die je nog nooit gezien hebt! Stel je voor dat het ontzettend tegen valt, dan baal je! Maar gezien de omschrijving kan het (denk ik) niet iets extreems (roze) worden hoor!

Swiss

Actief lid
Hallo,

mijn vorige Octavia (O1) was een graphite grey, m'n huidige O2 is een antracite grey. Volgens m'n verloofde (want ik heb geen verstand van kleuren) is deze iets donkerder dan de vorige. Weet alleen dat ze alletwee prachtig azuurblauw worden als je ze inzeept en de zon erop valt. Héél leuk tijdens het wassen.

Heb van beide foto's, pm maar met mailadres als je eens wil vergelijken.

Greetz,
Swiss

Wel gewaagd om een kleur te kiezen die je nog nooit gezien hebt! Stel je voor dat het ontzettend tegen valt, dan baal je! Maar gezien de omschrijving kan het (denk ik) niet iets extreems (roze) worden hoor!

Die van jou ziet er anders behoorlijk roze uit! :shocked:

Echt tegenvallen zal het niet, maar ik wil natuurlijk achteraf geen spijt krijgen ;)

nemo

Senior Member
Die van jou ziet er anders behoorlijk roze uit! :shocked:

Echt tegenvallen zal het niet, maar ik wil natuurlijk achteraf geen spijt krijgen ;)

Haha ja mijn Fab is roze, zo val ik lekker op :D. Het liefst had ik eigenlijk een zwarte gehad..

Jan_Willem

Nieuw lid