Twijfel over de juiste kleur

Zjanke

Nieuw lid
Wat ook uitmaakt is inderdaad de vorm van de auto. Zo vind ik de Satin Grey Metalic heel mooi op een Combi, maar weer niet op de Hatchback.

Dank je, ik ook op de mijne :grin: Deze kleur is overigens wel blauwer dan ik hem mezelf had voorgesteld aan de hand van de kleurstaal bij de dealer.

Ik heb ook ongezien voor Anthracite Grey gekozen. Ik had hiervoor een zwarte Peugeot 407SW en tijdelijk een zwarte O2 combi, en mijn vrouw vond dat het nu wel wat lichter mocht.
Zelf zou ik de term antraciet niet voor deze kleur gebruiken, daarvoor is hij te licht, maar ik vind hem wel sjiek, zeker met de lichte bekleding.
Goede keuze dus:super:

bat

Lid
Ik heb juist de tegengestelde weg gevolgd: na drie jaar in een metallic-grijze auto te hebben gereden, deze keer maar eens zwart genomen.

Okki

Donateur
IK vind hem erg mooi, als ik een station had mogen nemen, had ik zeker die kleur genomen!

ps. alleen je kenteken nog even afdekken op de foto

Zjanke

Nieuw lid
Wat is nou de exacte reden om een kenteken af te dekken op een foto? Mijn auto is van de leasemaatschappij, dus mijn adres natrekken is al erg lastig...

Maar om jullie gerust te stellen heb ik het toch maar gedaan ;)

Okki

Donateur
Ik weet het ook eigenlijk niet, maar je kunt maar beter zo min mogelijk traceerbare zaken op internet zetten. Ze weten zo alles van je....

O2ElegAttrBus

Nieuw lid
Toch maar anthracite grey

Voor mijn keuze definitief Storm Blue werd toch nog even langs de Skoda dealer geweest. Die had twee nieuwe O2 Combi's naast elkaar staan 1 in Storm Blue en 1 in Anthracite Grey.

Anthracite Grey vond ik toch veel chiquer staan. In het echt vond ik Storm Blue wat tegenvallen om er 4 jaar in te rijden.

De chrome dakrails en het eminent ivory interieur van mijn Elegance AB geven de auto een exclusieve look. Al is dat natuurlijk een kwestie van smaak. De 17 inch L&K velgen maken het af.

Zonder de vergelijking van de twee kleuren naast elkaar, was ik voor Storm Blue gegaan.

Suc6 met de keuze! :xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan