Twijfel, twijfel

pen

Lid
twijfels

Ja kiezen is natuurlijk altijd moeilijk, je moet in deze of je hart volgen of zakelijk de aanschaf bekijken. Ik ben sinds maart 2007 bezitter van de Roomster 1.9 diesel style, nu de Ambiente , met l.m. velgen '15, panorama dak, armsteunen, daglicht+cornerlight, dance radio. Mijn gebruik is deels korte ritten, privé, voor een groot deel ritten van en naar Frankrijk, wegens een 2 e woning aldaar. Ik moet je zeggen na 25. 000km dat de Roomster me steeds beter gaat bevallen, een zorgeloze auto, heel goed afgewerkt, geen rammeltjes (Belgische binnenwegen), gemiddeld 5.1 liter/100km, en in gebruik goed doordacht. Ik heb veel lol van de cornerlights optie, het gemak op de onverlichte (Franse wegen) maakt het s'nachts rijden relaxed comfortabel. Vooral lange ritten zijn door het voorspelbare weggedrag a pleasure. Hiervoor reed ik berlingo/partner , kwalitatief de absolute mindere autos, ondanks de ruimere bagagemogelijkheden. Enorm praktisch aan de Roomster is de variatie in opbergcapiciteit, kijk maar eens naar de ruimte bij opgeklapte achterstoelen, onder de hoofdsteunen kan nog veel, en bij thuislaten van de stoelen, zijn de mogelijkheden divers . Met dit verhaal, kan ik aantonen dat die Tjechische ingenieurs heel slim werk hebben verricht!!!, leuk nog is het waarschuwingsalarm dat afgaat als de buitentemperatuur onder de 4 graden uitkomt,... dus geen twijfel mogelijk Marcel succes!!

Hetzer

Forumguru
Ik ben benieuwt of Marcel daadwerkelijk de Roomster met 17 inch en verlaging heeft besteld, het is nu weer zo stil!! zo ja dan zie ik graag de foto's :xyxthumbs::xyxthumbs:

Psioneer

Actief lid
Dan ben ik wel benieuwd waarom niemand de SuperB heeft genoemd. Deze paste ook binnen het (maximale) budget en is heel wat meer A4 dan de A4 qua uitrusting en minstens even ruim achterin, uitstekende reiswagen, 5,8L/100km (getuned). Bovendien geeft ie de status voor de account manager indien gewenst.
Overigens zie ik net in het profiel van Marcel dat het een Octi combi is geworden.

Blij dat ik SuperB rij. :yeah:

Bovenaan Onderaan