stradje
Actief lid
Ik hoop dat zijn vrouw binnenkort Prada schoentjes aanschaft, dan kan hij bij gebrek aan een eigen leven op het Prada forum gaan liggen zeuren. :winkie:@van der P, was eigenlijk een reactie op lenk...sorry
Ik hoop dat zijn vrouw binnenkort Prada schoentjes aanschaft, dan kan hij bij gebrek aan een eigen leven op het Prada forum gaan liggen zeuren. :winkie:@van der P, was eigenlijk een reactie op lenk...sorry
Behalve als je aan chiptuning doet, dan moet dat nog worden bewezen. en zo lang dat niet is gebeurd, heb ik daar geen vertrouwen in.Mijn C02 uitstoot is straks meer dan gehalveerd.
Behalve als je aan chiptuning doet, dan moet dat nog worden bewezen. en zo lang dat niet is gebeurd, heb ik daar geen vertrouwen in.
@V50
Jou C02 uitstoot is inderdaad meer dan gehalveerd maar de
ingeruilde auto vervuild er nog lustig op los.
Dus we schieten er voorlopig niets mee op? Ik bedoel dit niet persoonlijk.
Je zou ook het Fabia Greenline forum kunnen starten, kun je daar lekker met gelijkgezinden keuvelen en het gezellig allemaal met elkaar eens zijn :530:Ik hoop dat zijn vrouw binnenkort Prada schoentjes aanschaft, dan kan hij bij gebrek aan een eigen leven op het Prada forum gaan liggen zeuren. :winkie: