</font><blockquote><font class="small">Citaat: Dutch4x4</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Frankie</font><hr />
Als je geen skoda wilt, oké jouw keuze, maar moet je dat dan helemaal speciaal hier komen melden ? Ben blij dat niet iedereen dit doet. Maar goed, zal wel aan mij/ons liggen.
[/ QUOTE ]
Lees ik 't soms anders ofzo? Het is niet dat hij geen O2 wil, hij hééft 'm al, maar de auto valt helaas een tikkie tegen in vergelijking met z'n vorige auto en dat spijt 'm. Dat kan toch? Of mogen zich hier alleen tevreden O2-bezitters voorstellen?
En ja, natuurlijk is een Accord relatief duur, maar dat is het punt niet. Beide 2-liters ontlopen elkaar trouwens niet eens zo veel qua prijs en qua binnenruimte en kofferruimte is de Octavia zelfs groter. Dus waarom zou je ze niet kunnen vergelijken? Dat gezeur over een andere klasse (toevallig vanwege dat Golf-platform) moet maar eens afgelopen zijn: feitelijk is de Octavia gewoon een middenklasser die veel waar voor z'n geld biedt.
En tja, geloof 't of niet, maar een Accord stuurt inderdaad veel scherper dan de relatief zompige Octavia met z'n elektronische stuurbekrachtiging.
[/ QUOTE ]
Zucht, en dan wordt van mij gezegd dat ik niet goed lees. Ik heb mijn bericht toch gecorrigeerd !! En ben dan niet zo kinderachtig dat ik de oorspronkelijke text dan opeens aanpas. Maar goed, zo waren er nog wel tig reacties als de mijne. Beetje flauw wel, gelukkig kan ik er tegen !!