Type aanduiding verwijderen

Karstieman

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
@karstieman; De groene i is inderdaad van de lupo 3L , daarin zit een ( aangepaste ) 1.4 TDI motor die volgens zeggen , 3 liter verbruikt op de 100 km

[/ QUOTE ]

Aah, dank voor de info...ik had 'm pas een keer gezien en vroeg me af of ze dat niet zelf groen gemaakt hadden /forum/images/graemlins/smile.gif
Nou, ik kan dus iedereen vermelden dat die motor 190km/h voor elkaar krijgt (op de teller welteverstaan) ! /forum/images/graemlins/worshippy.gif

Olaf

Lid
Ik zag laatst een VW Lupo met een groene I.
Die reed gezellig 190 mee op de Duitse autobahn.
Iemand een idee wat daar voor motor inzit ?

[/ QUOTE ]

Als het idd een groene I was is het een 1.2TDI met 61pk en een top van 165.
Als het een 1.4TDI was geweest was de top 170 (uit 75pk).

Deze Lupo moet dus wel gechipt zijn!!

Hetzer

Forumguru
Als het idd een groene I was is het een 1.2TDI met 61pk en een top van 165.
Als het een 1.4TDI was geweest was de top 170 (uit 75pk).

Jep je hebt gelijk het was een 1.2 tdi en geen 1.4 /forum/images/graemlins/winkie.gif

Bijlagen

• 8614-Lupo-3L.jpg
    8614-Lupo-3L.jpg
    13,8 KB · Weergaven: 21
@Karstieman, misschien was het wel een 100PK TDI waar ze voor de gein een 1.2TDI type-aanduiding op hebben geplakt.

VEEJAY

Forumguru
Karstieman ik denk dat je terug naar de dealer moet vanwege te weinig vermogen en een abnormale afwijking van je snelheidsmeter...

/forum/images/graemlins/winkie.gif

Karstieman

Forumguru
Ik hoef de typeaanduiding er niet af, maar ik heb zo'n lelijke dealersticker op mijn achterbumper.
Zou deze er op dezelfde manier af kunnen als de typeaanduiding ? (fohn/wasbenzine/wax)

@Karstieman, ik hoop het voor je. Had trouwens direct bij het ophalen van mijn auto geëist dat ze die dealersticker er af halen als ik jou was. Ik zoek eigenlijk nog een kentekenhouder zonder reclamen er op.

VEEJAY

Forumguru
bij aflevering van mijn toledo had de dealert ook een stickertje erop geplakt, ik zei die wil ik niet. Hij trok hem er terplekke zo af! hahah

Af fabriek zonder type aanduiding kan inderdaad niet bij Skoda (bij VW was dit altijd een af fabriek optie voor 0 euro). Bij mij heeft de dealer het verwijderd. Ik vind het inderdaad ook mooier zonder.

[/ QUOTE ]

Ook in Duitsland en Oostenrijk kan het. Kosten € 0,00. Waarom dit in Nederland niet mogelijk is weet ik niet. misschien een importeur met vreemde ideeën /forum/images/graemlins/407.gif

Ook in België is het mogelijk om af fabriek een Skoda te laten leveren zonder type-aanduiding. Ook hier is dat een optie tegen de formidabele prijs van 0 €. /forum/images/graemlins/yeah.gif Bepaalde dealers geven wel te kennen dat ze deze optie liever niet verkopen ...

AMBIO2

Actief lid
Ik hoef de typeaanduiding er niet af, maar ik heb zo'n lelijke dealersticker op mijn achterbumper.

[/ QUOTE ]

Nogal brutaal van je dealer om er reclame op te plakken.
Zou er mee terug gaan om het te laten verwijderen. /forum/images/graemlins/923.gif
Je weet nooit wat de evt. gevolgen zijn.
Bij mij staat er al reclame op de kentekenplaathouder ,
dat vind ik wel genoeg .

Karstieman

Forumguru
Da's een goeie AMBIO2 !
Ik ga terug en vraag of ze de sticker er voor me afhalen /forum/images/graemlins/smile.gif

Droopy

Actief lid
Zwart kijkend als ik ben ga ik er vanuit dat onder iedere sticker die de dealer op mijn auto plakt een lak beschadiging zit, dus hij mag ze er allemaal afhalen (de zichtbare).
Die tekst regel aan de onderkant die is nog wel te behappen (en daar zou binnenkort toch iets anders op komen te staan /forum/images/graemlins/smile.gif )

VEEJAY

Forumguru
Heb de dealernaam van mijn kentekenplaathouders laten verwijderen voor en achter. (Niets ten nadele van de betreffende dealer hoor, maar puur uit cosmetische overwegingen).

Droopy

Actief lid
... voor en achter...

[/ QUOTE ]
Aan de voorkant kende ik het nog niet, maar je heb wel gelijk ziet er mooier uit

Karstieman

Forumguru
Eigenlijk is het behoorlijk brutaal dat de dealers ongevraagd een reclamezuil van je auto maken /forum/images/graemlins/tongue.gif

Een kentekenhouder kan ik nog mee leven, maar stickers en plakplaatjes zoals ze dat bij Renault Stam doen vind ik echt te ver gaan.

Bovenaan Onderaan