Typeaanduiding S2 Combi

quorumz

Actief lid
Het is idd veel leuker als mensen bij een stoplicht naast je staan en niet weten wat voor motor jij hebt:) Aan de andere kant verraad het chromen uitlaatstuk wel wat.. en voor het woordje Superb rij ik meestal te snel voorbij om het te kunnen lezen:)

corsaar

Senior Member
De auto rij je omdat je hem zelf mooi vind(kleur model uitvoering betaalbaar)
en niet wat anderen er van vinden. Als je op een snelweg rij kijk et toch niemand naar je auto. Behalve bij extreem gedrag.En een wedtrijd bij een stoplicht is natuurlijk helemaal flauwekul. (soms wel grappig)

LenK

Forumguru
Ik doe geen wedstrijdjes, maar een petje met zijn vriendjes in zijn gepimpte, ronkende Kadett of Golf laat ik graag achter me.

plaza

Forumguru
Het is idd veel leuker als mensen bij een stoplicht naast je staan en niet weten wat voor motor jij hebt:)

Ik heb helemaal niks op de auto staan, het skoda embleem vervangen
voor een race embleem en om het helemaal apart te makende originele
RS logo's voor en achter laten monteren, RS chromen spiegelkappen en
de amethist purple kleur doen de mensen achterom kijken en bijna iedereen heeft geen idee waar die na zit te kijken
( verbazingwekkend hoeveel vrouwen de auto ook mooi vinden )

___JC___

Forumguru
:ot:
Heb op internet een foto van Plaza zn RS gevonden. :grin:

Skoda-Superb-Combi-RS-AR.jpg

Richard74

Nieuw lid
@Plaza: heb je zowel aan de voorkant als de achterkant het logo vervangen? Waar kan ik die vervangers voor het Skoda logo verkrijgen en hoe vervang ik die?

MennoW

Forumguru
ze zouden het logo zoals op deze concept tekening moeten gebruiken
dit idee vind ik veel mooier
Superb_ENG_15.jpg

plaza

Forumguru
[ Waar kan ik die vervangers voor het Skoda logo verkrijgen en hoe vervang ik die?[/quote]
richard, die kun je bestellen bij milotec nederland via je dealer die het via
pon besteld.( internetfotocataloques )
Voor de S Combi is nog niet zoveel op de markt, ik had nog een catalogus liggen van 2008/2009 , voor overige modellen is echt veel te krijgen.
Ik heb race pedalen, chromen RS spiegelkappen , race steun voor linkervoet en race embleem voor en achter besteld en door de dealer er op laten zetten.
De originele RS logo's kun je gewoon door de dealer laten bestellen bij pon.

Bovenaan Onderaan