Typeaanduiding

Ben benieuwd of wij die logo's erbij krijgen. Misschien dat ik ze dan een keer op een regenachtige zondag omwissel (als het kan). Eerst maar kijken hoe het milotec logo eruit ziet.

___JC___

Forumguru
In mijn profiel staat een foto van voren. Daar kan je zien hoe het logo er uit ziet. Gewoon een plaatje met Milotec, verder niet zo byzonder.

Peter79

Actief lid
Heb mijn type aanduiding er ook afgehaald met warm water, geen probleem, binnen 10 seconden alles eraf.
Heb er nu een mooi logo van mijn bedrijf opstaan. Nieuw type Skoda gecreeerd....

Logo's (niet het grote Skoda logo want die zit in een verdieping) en dergelijke kun je makkelijk zelf verwijderen.
Eerst met een föhn erop om het te verwarmen en daarna voorzichtig eraf pulken met een visdraad.
Die visdraad gewoon achter de tekst doorhalen na het verwarmen.

Succes

Peter79

Actief lid
En hoe zit het met de lijmresten na het verwijderen, en evt. kleurverschil ?
Als je gelijk met heet water het eraf haalt en daarna goed wrijft met een droge doek, zie je er helemaal niets meer van!
Ik zal effe snel een foto maken en hem erop zetten.

Peter

En hoe zit het met de lijmresten na het verwijderen, en evt. kleurverschil ?

Als je het binnen 2 jaar doet valt het wel mee met het kleurverschil.
Als je tenminste geen rode auto hebt.
En de lijmresten gewoon weghalen met warm water of nagellak remover van het vrouwtje.

LenK

Forumguru
En de lijmresten gewoon weghalen met warm water of nagellak remover van het vrouwtje.
NEEEEE geen nagellak remover, dat lijkt me een soort thinner en dat kan de lak echt wel beschadigen.
Dan liever terpetine of wasbenzine.

Tallguy

Forumguru
Over logo's enzo gesproken...kan je ook losse stickers ergens vinden met het Skoda logo voor op wieldoppen?

Straks gaan de wintersloffen er waarschijnlijk weer onder., heb daar 16" VW wieldoppen opzitten. Heb liever:
Seach VW
If VW found = true
Replace VW by Skoda

zoiets :blush:

Hahaha, kan wel zien dat je in de ict zit.
Wel een geinige sticker, maar ik denk dat je hem moet laten maken bij de stickerkoning ofzo.

Succes

Bovenaan Onderaan