Vet, man! Ben benieuwd naar je eerste ervaringen. Wij hebben komende dinsdag de hele dag vrij gepland om lekker relaxed te kunnen gaan toeren door het Limburgse heuvelland.
ik ben benieuwd naar je ervaringen, het is wel heel interessant die 14 % bijtelling maar ben bang dat de stoelen heel erg tegenvallen en dat hij wel mee kan met verkeer, maar even inhalen vanaf 110 op snelweg een eeuwigheid duurt.
En hoe was het met het geluidsniveau bij dat soort snelheden? Ik ben nog aan het inrijden met een heel licht voetje, en bij de snelheden die daar bij rijd vind ik hem zalig rustig. Blijf dat zo als je serieus gaat gassen?Afgelopen weekend met de HB Greenline door Duitsland gereden ook met 160 kan hij gewoon mee en even naar 165 om in te halen is geen probleem. Er zit meer dan genoeg pit in de 1.6 motor die in de greenline ligt (hangt natuurlijk ook beetje van de manier van inrijden af).
En hoe was het met het geluidsniveau bij dat soort snelheden? Ik ben nog aan het inrijden met een heel licht voetje, en bij de snelheden die daar bij rijd vind ik hem zalig rustig. Blijf dat zo als je serieus gaat gassen?