typegoedkeuring Octavia Greenline Combi 2014 nog niet rond

ik ben benieuwd naar je ervaringen, het is wel heel interessant die 14 % bijtelling maar ben bang dat de stoelen heel erg tegenvallen en dat hij wel mee kan met verkeer, maar even inhalen vanaf 110 op snelweg een eeuwigheid duurt.

serum

Forumguru
Maak gewoon een proefrit. Je zou volgens mij de eerste zijn die hier meldt dat de 110 pk tegenvalt qua prestaties. (in de praktijk perst hij er rond de 120pk uit)

stradje

Actief lid
Modbreak: niet de gehele voorgaande posting quoten. Lees de regels van het forum mbt het quoten aub eens
Eind november. Dat was een aangename verassing dat hij al zo snel werd geleverd. Ik had gerekend met eind maart, half april.

Laatst bewerkt door een moderator:

Wilfred21

Nieuw lid
Modbreak: niet de gehele voorgaande posting quoten. Lees de regels van het forum mbt het quoten aub eens
Ik ook...is rond 25-11 besteld, ik heb helaas nog niks te horen gekregen.....

Laatst bewerkt door een moderator:

MartijnW

Actief lid
ik ben benieuwd naar je ervaringen, het is wel heel interessant die 14 % bijtelling maar ben bang dat de stoelen heel erg tegenvallen en dat hij wel mee kan met verkeer, maar even inhalen vanaf 110 op snelweg een eeuwigheid duurt.

Afgelopen weekend met de HB Greenline door Duitsland gereden ook met 160 kan hij gewoon mee en even naar 165 om in te halen is geen probleem. Er zit meer dan genoeg pit in de 1.6 motor die in de greenline ligt (hangt natuurlijk ook beetje van de manier van inrijden af).

stradje

Actief lid
Afgelopen weekend met de HB Greenline door Duitsland gereden ook met 160 kan hij gewoon mee en even naar 165 om in te halen is geen probleem. Er zit meer dan genoeg pit in de 1.6 motor die in de greenline ligt (hangt natuurlijk ook beetje van de manier van inrijden af).
En hoe was het met het geluidsniveau bij dat soort snelheden? Ik ben nog aan het inrijden met een heel licht voetje, en bij de snelheden die daar bij rijd vind ik hem zalig rustig. Blijf dat zo als je serieus gaat gassen?

MartijnW

Actief lid
En hoe was het met het geluidsniveau bij dat soort snelheden? Ik ben nog aan het inrijden met een heel licht voetje, en bij de snelheden die daar bij rijd vind ik hem zalig rustig. Blijf dat zo als je serieus gaat gassen?

Bij 160 was hij wat luidruchtig, vooral veel windgeluid, de motor valt reuze mee qua herrie.

Wilfred21

Nieuw lid
Hallo, een vraag....
Ik heb de Ocatavia Combi/ Greenline Businessline/14% bijtelling besteld
Men verwacht deze auto a.s. Maart.
Klopt het dat de bestuurdersstoel niet in hoogte verstelbaar is ?? en geen lende steun heeft ?

tha a

Senior Member
nee dat klopt niet. copy/paste uit de prijslijst Greenline:

In hoogte en diepte verstelbaar 4-spaaks stuurwiel
In hoogte verstelbare voorstoelen met lendesteun
Isofix / TopTether voorbereiding op buitenste zitplaatsen achter

Bovenaan Onderaan